شناسهٔ خبر: 29999525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تیرانداز مدال آور قهرمانی جهانی کره جنوبی:

حضور در مسابقات چون نَفَس برای تیرانداز ضروری است

تهران - ایرنا - تیرانداز 20 ساله ایران گفت: اگر چه تمرین با تجهیزات کاملی چون فشنگ و ساچمه برای تیراندازان ضروری است اما حضور در مسابقات چون نفس برای تیراندازان ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، امیرمحمد نکونام که در مسابقات قهرمانی جهان کره جنوبی موفق به کسب چهار مدال (یک طلا و سه نقره ) شد در حاشیه نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: باید در تمام مسابقات توزیع سهمیه المپیک شرکت کنیم و شانس خودمان را در کسب سهمیه در مصاف با حریفان بیازماییم. امیدواریم فدراسیون برای اعزام تیراندازان به این رویدادها نهایت تلاش خود را بکند.
این تیرانداز دارنده مدال نقره تورنمنت بین المللی هانوفر اضافه کرد: در حال حاضر نیاز زیادی به تامین فشنگ برای ماده تفنگ خفیف داریم و از سوی دیگر به ساچمه های متنوع خارجی و مرغوب نیاز داریم تا ببینیم که چه شماره سریالی با سلاح های ما هماهنگ است.
وی ادامه داد: سلاح های ما بویژه در رشته خفیف کاملا قدیمی است و نیاز به تامین سلاح های جدید داریم. البته فدراسیون تا اینجا هر کاری که از دستش برآمده انجام داده اما به حمایت بیشتر صنایع دفاع و تامین اعتبار نیاز داریم.
نکونام در ادامه با تشکر از تلاش های فدراسیون برای فراهم کردن خوابگاه و امکانات مورد نیاز تیراندازان گفت: امیدواریم که وضعیت غذای ملی پوشان بهتر شود زیرا همه می دانیم که تغذیه، خواب و استراحت و حتی اوقات فراغت ورزشکار نقشی بسزایی در روند آماده سازی همه ورزشکاران از جمله تیراندازان دارد.
این تیرانداز جوان در پایان گفت: اگر وزارت ورزش و جوانان بودجه کافی در اختیار فدراسیون قرار دهد که علاوه بر تامین سلاح و تجهیزات در مسابقات بیشتری شرکت کنیم، می توانند امیدوار باشند که تیراندازی ضمن گرفتن سهمیه های بیشتر در المپیک هم مدال آور باشد.
تیراندازان ایران برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو باید در چهار مرحله مسابقات جام جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کنند که اولین مرحله این مسابقات جهانی اوایل اسفند ماه در دهلی نو هند برگزار می شود.
ورزشی **1828** 2024

نظر شما