شناسهٔ خبر: 29988831 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعمال نرخ جدید کرایه حمل بار در کشور از اول دی ماه + مصاحبه

خبرگزاری صداوسیما

نرخ جدید کرایه حمل بار با ماشین های سنگین از اول دی ماه بر اساس تن به کیلومتر اعمال می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گلستان ، رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور امروز در گرگان گفت : نرخ های جدید بر اساس تن به کیلومتر و بر مبنای هزینه تمام شده نگهداری کامیون به قیمت روز و هزینه هایی مانند عوارض جاده ها محاسبه می شود.

عبدالهاشم حسن نیا افزود : نرخ جدید در شورای عالی ترافیک تصویب شده است و کسی حق ندارد مبلغی کمتر از آن را به رانندگان بپردازد.

وی همچنین از بیمه تکمیلی حدود 750 هزار راننده کامیون و خانواده های آنان در کشور خبر داد و گفت : بیمه تکمیلی این افراد با بیش از 48 میلیارد تومان هزینه انجام شد.

حسن نیا درباره توزیع لاستیک هم گفت : حدود 100 هزار حلقه لاستیک در گمرکات کشور در حال ترخیص است که امیدواریم در کنار تولید داخلی تا 2 ماه آینده مشکل توزیع لاستیک هم مرتفع شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور با بیان اینکه پاسخگویی به شکایت و مشکلات رانندگان از اولویت های ماست افزود :‌ بیش از 22 هزار شکایت رانندگان در سامانه 141 وزارت راه ثبت شده که به 90 درصد آن پاسخ داده ایم و بقیه در حال پیگیری است .

هاشم نیا گفت : بیش از 340 هزار ناوگان حمل و نقل بار با حدود 600 هزار راننده و 100 هزار خودروی سواری در کشور فعالیت می کنند.

<div id="video-display-embed-code_2949021" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2302999/2949021?width=400&height=300"></script></div>
دانلود

 

 

نظر شما