شناسهٔ خبر: 29910962 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ستاره های کویر در مازندران/ بالانشین ها استراحت می کنند

دوازدهمین هفته لیگ برتر والیبال در حالی برگزار خواهد شد که تیم های بالای جدول به دنبال دستیابی به قهرمانی نیم فصل هستند.

صاحب‌خبر -

جدال بالای جدولی‌ها در هفته استراحت صدرنشینبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر والیبال مردان ایران فردا (چهارشنبه) با برگزاری 6 مسابقه به هفته دوازدهم خود می رسد. هفته ای که در آن تیم صدرنشین این مسابقات یعنی شهرداری ورامین استراحت خواهد داشت و فرصت مناسبی ایجاد خواهد شد تا تیم های بالای جدولی به صدر جدول نزدیک تر شوند.

حساس ترین دیدار این هفته از مسابقات لیگ برتر والیبال در تهران برگزار خواهد شد و تیم رده دومی پیکان تهران با هدایت محمد ترکاشوند از ساعت 16 میزبانی تیم شهرداری تبریز را بر عهده دارد. تیم تبریز که هفته گذشته در یک دیدار جنجالی در تهران و مقابل سایپا تن به شکست داد این هفته به دنبال پیروزی است اما کار سختی مقابل تیم جوان و با انگیزه پیکان خواهد داشت، تیم پیکانی که در هفته استراحت صدرنشین به دنبال کم کردن اختلاف با ورامین هستند.

تیم پیام خراسان که در هفته های پیش توانسته با نتایج خوب به صدر جدول مسابقات نزدیک شده و در رده سوم جا خوش کند، در هفته دوزادهم با چالشی سخت رو به رو است. جایی که شاگردان جبار قوچان نژاد باید در گنبد و در سالن المپیک این شهر میهمان شهرداری گنبد باشند. گنبدی ها در حال حاضر در رده ششم هستند اما از آغاز این فصل تا کنون در خانه و پیش چشم هواداران پرشور خود شکست را تجربه نکرده اند. همین موضوع کار را برای مشهدی ها سخت خواهد کرد و باید دید تیم پیام خراسان می تواند اولین باخت خانگی گنبدی ها را در این شهر رقم بزند یا خیر. از طرفی تیم شهرداری گنبد که هفته پیش مقابل صدرنشین تن به شکست داد به دنبال پیروزی مقابل پیام است تا پیش از پایان نیم فصل سر و سامانی به جایگاه خود در جدول رده بندی بدهد.

تیم والیبال خاتم اردکان که به تازگی از مسابقات جام باشگاه‌های جهان بازگشته است، این هفته بعد از شکست دادن عقاب تهران در تهران، باید در آمل به مصاف تیم کاله برود. شاگردان بهروز عطایی در هفته های قبل چند باخت نزدیک را تجربه کردند و از این دیدار خانگی هر سه امتیاز را می خواهند. خاتم در رده چهارم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی مقابل کاله و شکست پیام مشهد در گنبد می تواند جایگاه خود را در جدول بهبود دهد.

در ارومیه این هفته شاهد دربی دو تیم ارومیه‌ای لیگ خواهیم بود. دو تیم انتهای جدولی که شرایط خوبی ندارند و باید این بار مقابل هم صف آرایی کنند. دیدار دو تیم رده دهم و یازدهم جدول در ارومیه خالی از جذابیت نخواهد بود. به ویژه برای تیم شهرداری ارومیه که در بحران بزرگی به سر می برد و با سرمربی جدید خود ناصر شهنازی تا کنون تنها به یک پیروزی رسیده و وضعیت خوبی ندارد.

تیم رده هشتمی سایپا با مربیگری پیمان اکبری نیز در هفته دوازدهم میهمان اراکی هاست. تیم شهروند اراک در هفته گذشته حواشی زیادی با خود به همراه داشت و بازیکنان این تیم به دلیل عدم پرداخت مبالغ قراردادهایشان از حضور در تمرین سرباز زدند و در اصطلاح اعتصاب کردند. با این حال مدیر عامل و مربی تیم اراک این حواشی را مدیریت کرد و حالا این تیم در چارچوب هفته دوازدهم باید به مصاف تیم سایپا تهران برود.

دو تیم عقاب نهاجا و فولاد سیرجان نیز در تهران آخرین دیدار هفته دوازدهم را برگزار خواهند کرد. تیم صدرنشین شهرداری ورامین که از ابتدای فصل موفق به کسب 9 پیروزی شده است این هفته با قرعه استراحت روبه رو است.

**برنامه کامل دیدارهای هفته دوازدهم رقابت‌هاای لیگ برتر والیبال:

کاله مازندران – خاتم اردکان

فولاد سیرجان – عقاب نهاجا

دورنا ارومیه – شهرداری ارومیه

شهرداری گنبد – پیانم خراسان

شهروند اراک – سایپا تهران

پیکان تهران – شهرداری تبریز

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام/

در هفته دوازدهم لیگ برتر چه خواهد گذشت؟

نظر شما