شناسهٔ خبر: 29832547 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

شبستان گزارش می دهد

قانون شکنی ایران خودرو/گرانی ۶۵ درصدی بدون مجوز

ایران خودرو امروز با ابتکار جدیدی محصولات خود را ۶۵ درصد افزایش داده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، شرکت ایران خودرو به عنوان یکی از خودروسازان داخلی پس از آن که نتوانست رضایت مراجع قانونی به منظور افزایش قیمت چشم گیر محصولات خود جلب کند دست به اقدام غیر قانونی زد.

 

این شرکت از امروز تا مدت ۱۵ روز آینده چند محصول خود را به صورت ویژه به فروش می رساند که قیمت آن ها را ۶۵ درصد گرانتر از قیمت کارخانه ارایه می دهد.

 

بنابراین گزارش، طبق اعلام ایران خودرو، محصولات تندر پیکاپ با قیمت 77 میلیون تومان، وانت آریسان با قیمت 36 میلیون تومان، اس 30صندوقدار اتومات با قیمت 141 میلیون تومان و پارس اتومات با قیمت 83 میلیون تومان در این طرح به فروش می رسند.

 

خودروهای ذکر شده در این طرح تعهد معوق یا تامین نشده ندارند، جزئیات شرایط فروش متعاقبا از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانیesale.ikco.ir و یا نمایندگی های مجاز سراسر کشور به اطلاع مشتریان می رسد.

 

این در حالی است که قیمت کارخانه این خودروها تا روز گذشته ۶۵ درصد ارزانتر عرضه می شد.

 

تندر پیکاپ ۳۹ میلیون و ۱۶۲ هزار تومان، وانت آریسان ۳۱ میلیون و ۷۸۶ هزار تومان و پژو پارس اتومات ۵۴ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان در کارخانه قیمت گذاری شده است.

 

خودروی اس ۳۰ صندوقدار اتومات که همان H۳۰ cross صندوقدار است پیش از این از سوی ایران خودرو تعیین قیمت نشده بود اما H۳۰ Cross در کارخانه ۵۰ میلیون تومان اعلام شده بود که به نظر می رسد قیمت ۱۴۱ میلیون تومانی برای صندوقدار آن به نظر دور از ذهن باشد./

 

 

نظر شما