شناسهٔ خبر: 29819366 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یک طرح سرمایه گذاری در بندر چابهار کلنگ زنی شد

چابهار - ایرنا - یک طرح سرمایه گذاری روز جمعه با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، استاندار سیستان و بلوچستان و شماری از مسئولان محلی در بندر چابهار کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در حاشیه این مراسم گفت: طرح ساخت انبارهای چند منظوره نگهداری کالا با سرمایه گذاری 128 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در بندر شهید بهشتی چابهار کلنگ زنی شد.
محمد راستاد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مدت زمان ساخت این پروژه 2 سال است و در زمینی به مساحت 25 هزار مترمربع و مساحت انبار 18 هزار مترمربع با ظرفیت سالانه 600 هزار تن ساخته خواهد شد.
وی بیان کرد: با بهره برداری از این پروژه زمینه اشتغالزایی 21 نفر به صورت مستقیم و 200 نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می شود.
به گزارش ایرنا، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در سفر 2 روزه خود به چابهار علاوه بر افتتاح چند طرح سرمایه گذاری از قسمت های مختلف طرح توسعه بندر شهید بهشتی و زیرساخت های بندری بازدید و در نشست های مختلف مشکلات حمل و نقل و ترانزیت کالا را بررسی کردند.
بازدید از زیرساخت های ریلی و اراضی پسکرانه ای بندر شهید بهشتی چابهار، بازدید از اسکله های صیادی و زیرساخت های گردشگری کنارک، دیدار با مردم بومی این شهرستان و جمعی از مدیران و اعضای شورای شهر از دیگر برنامه های سفر معاونان وزیر راه و شهرسازی به بندر چابهار بود.
3043**3213/1772

نظر شما