شناسهٔ خبر: 29630923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری یادواره ۶۵ شهید بخش چاروسا+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

یادواره ۶۵ شهید بخش چاروسا با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویر احمد، نماینده ولی فقیه در استان گفت:مسیر
دینداری مسیر سختی است تهدید و تمسخر دارد،حرکت دربرگزاری یادواره ۶۵ شهید بخش چاروسا این مسیر و پایبندی به ارزش‌های الهی توفیقی است که به همه انسان‌ها داده نمی‌شود این فضل خدا است.
آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی افزود:شهدا ظرفیت شهادت را پیدا کرده بودند و در مسیر شهادت قرار گرفتند و خدای متعال اینها را به آغوش کشیده است و این افتخار مربوط به یک دوران نیست و باب جهاد و شهادت برای غیرت، دینداری و دفاع از آرمان‌های الهی باز است.
امام جمعه قلعه رئیسی هم با بیان اینکه میراث و مسیر شهدا اسلام، قرآن، آیین رسول‌الله، ولایت و ارزش‌ها و انقلاب بود، گفت: شهدا از مقام شفاعت، قرب الهی و صدیقین برخوردار هستند و به دلیل تربیت درست به این مقام‌ها رسیدند.
حجت الاسلام صلواتی افزود:سیره عملی شهدا خدامحوری و ولایت مداری بود و ما هم اگر مثل شهدا زندگی کنیم ارزش و قیمت پیدا می‌کنیم.
سیدحمزه محقق‌زاده فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه هم گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا،زنده نگهداشتن یاد آن‌ها و پیمودن راه آنها است که آشنایی نسل جوان با زندگی شهدا نقش مؤثری در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دارد.
mp4
<div id="video-display-embed-code_2888810" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2288523/2888810?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما