شناسهٔ خبر: 29582340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب

همزمان با پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام (ره) بسیجیان مازندران با آرمانهای انقلاب اسلامی میثاق بستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، همزمان با سراسر کشور، بسیجیان مازندران با تجمع در شهرستان های مختلف استان با ولایت و و آرمانهای بلند امام و انقلاب میثاق دوباره بستند.

کارکردها و پیامدهای وجودی بسیج در سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی، این نهاد مردمی را پیشتاز جریان‌سازی‌های دفاع از انقلاب قرار داده است.

بسیج با بصیرت در موقعیت شناسی، زمان‌شناسی، دشمن‌شناسی و حضور بموقع در صحنه‌های نیاز کشور توانسته است، فلسفه وجودی و نقش خود را در زمره ضروریات انقلاب تحکیم بخشد.

بسیج مظهر نیروی واکنش سریع، کارآمد و سرنوشت‌ساز ملت ایران برای مقابله با چالش‌ها و تهدیدات فراروی انقلاب است .

بسیجیان در این تجمع ها اعلام کردند : با همه مشکلاتی که وجود دارد ,  هفته بسیج نماد شکوه مقاومت ملت ایران است و  اجتماع بسیجیان، نمایش و جلوه ای از اقتدار بسیج مردمی است.

بسیجبان با بیان اینکه برای حفاظت از این انقلاب در مقابل توطئه‌ها، همه ما باید خالصانه و جانانه در میدان باشیم , افزودند : مکتب بسیج، ولایت پذیری، روحیه انقلابی و استکبار ستیزی است.

سردار باران چشمه رییس تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ،در گردهمایی بزرگ بسیجیان کلاردشت بسیج را هدیه الهی دانست که با نقشآفرینی در راه اهداف و آرمانهای بلند انقلاب اسلامی و با گذشت و ایثار و دفاع از حریم و کیان وطن در راه توطه های دشمنان و مبارزه با تهاجم فرهنگی نقش شایسته ای دارد.

سردار حسن نیا از فرماندهان سالهای دفاع مقدس ومستشار نظامی در کشورهای اسلامی  هم در حماسه شکوه اقتدار بسیجیان سوادکوه شمالی با اشاره به حضور بسیج تحت فرمان رهبری گفت: تشکیل بسیج به فرمان معمار کبیر انقلاب،با کارکرد های متعدد،همواره موجب رعب و وحشت دشمنان است.

سرهنگ حسین‌نژاد فرمانده سپاه سوادکوه نیز در اجتماع ۵ هزار نفری بسیجیان این شهرستان ، به مردمی بودن بسیج اشاره وخاطرنشان کرد: ماموریتی از بسیج که بر زمین مانده باشد، وجود ندارد و بسیج اقشار در قشر خود، برای اعتلای انقلاب زحمات بسیار کشیده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه، اجرای بیش از 280 عنوان برنامه از جمله ویزیت رایگان، اردوهای جهادی، ساخت خانه محرومان، گشت عملیاتی محله محور و نشست‌های مباحث سیاسی و فرهنگی را از برنامه های هفته بسیج در این شهرستان اعلام کرد.

mp4
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_2879304" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2286680/2879304?width=400&height=300"></script></div>
تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب تجدید میثاق بسیجیان مازندران با آرمانهاي انقلاب

 

نظر شما