شناسهٔ خبر: 29343320 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

قطر هم حملات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم کرد

دولت قطر امروز در بیانیه‌ای حملات رژیم صهیونیستی به شهر خان‌یونس در جنوب نوار غزه که به شهادت و زخمی شدن شماری از فلسطینیان منجر شده است را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، دولت قطر ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به شهر خان‌یونس، تأکید کرد که این حملات به بحرانی‌شدن اوضاع غزه در پرتو محاصره تحمیلی بر این منطقه، می‌انجامد.

در این بیانیه آمده است که دولت قطر به شدت این حملات اسرائیل به شهر خان یونس را محکوم می‌کند.

 

پیش از ایران، اردن، جنبش حزب‌الله و جنبش انصارالله یمن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم کردند.

هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی از روز گذشته حمله به اهدافی در نوار غزه و محله‌های مسکونی آن را تشدید کرده‌اند که این امر باعث رعب و وحشت در میان شهروندان این منطقه شده است. رژیم صهیونیستی حملات خود علیه نوار غزه را تشدید کرده و شب گذشته نیز گروهی از نظامیان ویژه این رژیم در لباس مبدل و با استفاده از یک خودرو فولکس مشکی به نوار غزه نفوذ کرده و با نیروهای جنبش مقاومت اسلامی «حماس» درگیر شدند. درپی این عملیات، هشت فلسطینی از جمله «نور برکة» یک فرمانده حماس به شهادت رسیده و یک افسر عالی‌رتبه صهیونیست که فرمانده این عملیات بود نیز کشته شد.

رژیم صهیونیستی یکشنبه پیش سلسله حملاتی را در منطقه «الخزاعه» در شرق خان یونس و جنوب نوار غزه انجام داد، که در پی آن شماری از فلسطینیان شهید و مجروح شدند.نیروهای مقاومت فلسطینی نیز در پاسخ به این حملات رژیم صهیونیستی به خان‌یونس، شامگاه دوشنبه شهرک‌های حومه نوار غزه را هدف حملات راکتی و خمپاره‌ای خود قرار دادند.

به گفته منابع اسرائیلی، بیش از ۱۰۰ راکت و خمپاره از غزه به سمت شهرک‌های «سدیروت»، «نتیفوت» و «حوف اشکلون» در نزدیکی غزه شلیک شد و حداقل 46 شهرک نشین صهیونیست کشته شدند.

انتهای پیام/م

نظر شما