شناسهٔ خبر: 29326568 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

الاقصی: دشمن اشغالگر نمی تواند صدای ما را ساکت کند

در پاسخ به حمله نظامیان صهیونیست به شرق نوار غزه گروه های مقاومت بيش از 400 فروند موشک و راکت به طرف فلسطین اشغالی شلیک کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما؛ ­از غزه نیروهای مقاومت با شلیک بیش از 400 موشک و راکت به فلسطین اشغالی پاسخ متجاوزان صهیونیست به غزه را دادند.

شهادت یک فلسطینی در شرق رفح

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: یک فلسطینی به اسم"موسی ایاد علی عبد" که روز دوشنبه در شرق رفح به شدت زخمی شده بود به شهادت رسید.

جنگنده های رژیم صهیونیستی چند ساختمان مسکونی را در مرکز نوار غزه هدف قرار دادند

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد، جنگنده های رژیم صهیونیستی حملات هوایی خود را ازسرگرفتند و ساختمانهای مسکونی در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.
 
جنگنده های رژیم صهیونستی پایگاه مقاومت را در دیرالبح بمباران کردند

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: جنگنده های رژیم صهیونیستی پایگاه مقاومت را در شهر دیر البلح در مرکز نوار غزه بمباران کردند. العالم در خبری ديگر گزارش داد: جنگنده های رژیم صهیونیستی یک پایگاه مقاومت را در منطقه الشیخ عجلین در جنوب غرب نوار غزه و یک پایگاه دیگر را در غرب خان یونس هدف قرار دادند.
شبکه تلویزیونی المنار نیز از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منطقه الرمال در مرکز نوار غزه خبر داد.

پدافند هوایی مقاومت به سوی بالگردهای رژیم صهیونیستی در رفح آتش گشود

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: پدافند هوایی مقاومت به سوی بالگردهای رژیم صهیونیستی در شرق رفح آتش گشود.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به پایگاه پلیس دریایی در غزه 
­
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: بالگردهای رژیم صهیونیستی پایگاه پلیس دریایی را در شهر غزه هدف قرار دادند.

حمله جنگنده های صهیونیستی به مقر نیروهای گارد ساحلی در غرب غزه 

شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد جنگنده های رژیم صهیونیستی مقر نیروهای گارد ساحلی را غرب شهر غزه هدف قرار دادند.

همچنين اين شبکه اعلام کرد جنگنده های رژیم صهیونیستی یکی از ساختمان های وابسته به وزارت امور داخلی فلسطینی ها در نوار غزه را هدف قرار دادند.

حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به خان یونس

شبکه تلویزیونی المیادین از حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به خان یونس در جنوب نوار غزه خبر داد.
جنگنده های رژیم صهیونیستی پایگاه مقاومت را در منطقه السناطی در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه بمباران کردند.

گوترش خواستار حفظ خویشتنداری در نوار غزه شد

خبرگزاری رویترز گزارش داد: آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل متحد خواستار حفظ نهایت خویشتنداری در نوار غزه شد.

مقاومت بر کیفیت و دقت عملیات خود تمرکز می کند نه بر کمیت آن

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: ابومجاهد سخنگوی کمیته های مقاومت تأکید کرد: مقاومت عملیات خود را به صورت برنامه ریزی شده و دقیق اجرا می کند و بیشتر از آنکه به فکر کمیت عملیات باشد بر دقت و کیفیت آن تمرکز می کند.

گردان های قسام: در صورت ادامه حملات به نوار غزه، پاسخی محکم می دهیم

همچنین؛ ابوعبیده سخنگوی رسمی گردان های قسام در پیامی توئیتری اظهار داشت: پیام مقاومت این است که مسئولیت آنچه در شهرک عسقلان رخ داد (حملات موشکی مقاومت و کشته شدن یک زن شهرک نشین) بر عهده سرکرده های دشمن اسرائیلی است. با این حال؛ هشدار می دهیم در صورت ادامه حملات به نوار غزه، مقاومت پاسخی می دهد که دشمن اشغالگر پیشتر نظیر آن را مشاهده نکرده است.

هاآرتص: سامانه گنبد آهنین بیشتر از هر زمان دیگری ناکارآمد است

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: روزنامه صهیونیستی هاآرتص اعلام کرد سامانه دفاعی گنبد آهنین بیشتر از هر زمان دیگری ناکارآمد است.

تعویق انتخاب محلی در شهرک صهیونیست نشین عسقلان

شبکه تلویزیونی الجزیره در خبری فوری گزارش داد: رژیم صهیونیستی برگزاری دور دوم انتخابات محلی در شهرک عسقلان را به دلیل وخامت اوضاع امنیتی به تعویق انداخت.

حماس: دشمن باید به خوبی پیام ما را دریافت کند

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد جنبش حماس با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: دشمن صهیونیستی باید پیام گردان های قسام و اتاق عملیات مشترک نیروهای مقاومت را به خوبی دریافت کند و از پیامد ارتکاب جنایت های خود در نوار غزه آگاه باشد.

شبکه الاقصی: دشمن اشغالگر نمی تواند صدای ما را ساکت کند

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد شبکه تلویزیونی الاقصی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: دشمن اشغالگر با ارتکاب جنایت بمباران ساختمان شبکه الاقصی، هرگز نمی تواند صدای ما را خاموش و تصویر ما را پاک کند.

ابراهیم ظاهر مدیر شبکه تلویزیونی الاقصی وابسته به جنبش حماس در گفتگو با این شبکه اظهار داشت: ما شبکه های تلویزیونی (کشورهای) عربی را به خاطر فراموش کردن مسئله فلسطین سرزنش می کنیم. وی افزود: هر پنج طبقه ساختمان شبکه الاقصی پس از تخلیه، از سوی جنگنده های دشمن صهیونیستی هدف قرار گرفت و ویران شد.

هلاکت یک شهرک نشین صهیونیست در حمله موشکی مقاومت به شهرک عسقلان

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: بر اثر اصابت موشک نیروهای مقاومت به یک ساختمان در شهرک عسقلان، یک زن شهرک نشین صهیونیست کشته شد.

هزاران نفر از ساکنین شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه فرار کردند

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد بیش از 400 موشکی که نیروهای مقاومت فلسطینی شلیک کرده اند هزاران نفر از شهرک نشینان را در اطراف نوار غزه مجبور به فرار کرده است.

تصاویر حمله موشکی مقاومت به اتوبوس نظامیان صهیونیست در شرق جبالیا

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد شبکه تلویزیونی الاقصی وابسته به جنبش حماس، تصاویر حمله موشکی نیروهای مقاومت به اتوبوس نظامیان صهیونیست را در شرق جبالیا در شمال نوار غزه پخش کرد. در این حمله یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و دو نظامی دیگر به شدت زخمی شدند.

 

mp4
<div id="video-display-embed-code_2830924" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2275861/2830924?width=340&height=240"></script></div>

حملات موشکی نیروهای مقاومت به بیش از 50 شهرک صهیونیست نشین

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد رسانه های دشمن صهیونیستی از آتش سوزی در یک تاسیسات گازی و وارد آمدن خسارتهای گسترده به آن و همچنین هدف قرار گرفتن بیش از 50 شهرک در حملات موشکی نیروهای مقاومت خبر دادند.

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک العیساویه در قدس اشغالی

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی به شهرک العیساویه در قدس اشغالی یورش بردند و جوانان فلسطینی با سنگ با آنان مقابله کردند.

وزارت امور خارجه آمریکا بر حق رژیم صهیونیستی در دفاع از خود تأکید کرد

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند وزارت امور خارجه آمریکا بر حق اسرائیل در دفاع از خود تأکید کرد.

روسیه، رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تنش ها در نوار غزه دانست

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد: رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از وزارت امور خارجه روسیه اعلام کردند اسرائیل مسئول تشدید تنش های نظامی در نوار غزه است.

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان وزارت امور داخله در نوار غزه

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ساختمان وزارت امور داخله در نوار غزه و وقوع انفجارهای مهیب در این منطقه خبر داد.

در حملات موشکی نیروهای مقاومت، 54 صهیونیست زخمی شده اند

­شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیرهای خطر در شهرک های واقع در منطقه غلاف غزه خبر دادند. بنا به اعلام این رسانه ها؛ در حملات موشکی و راکتی نیروهای مقاومت به این شهرک ها تا کنون 54 شهرک نشین صهیونیست زخمی شده اند.

دفتر سیاسی انصارالله: پیروزی مستضعفان و در صدر آنها ملت فلسطین حتمی است

شبکه تلویزیونی المسیره یمن گزارش داد: دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد: ایمان راسخ خود را در حتمی بودن پیروزی مستضعفان و در صدر آنها ملت هوشیار و مقاوم فلسطین ابراز می کنیم.

محمود عباس از جامعه جهانی خواست برای توقف حملات رژیم صهیونیستی اقدام کند

­شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد: محود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین از جامعه جهانی خواست هر چه سریعتر برای توقف تشدید تنش های نظامی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه وارد عمل شود.

فوزی برهوم: مقاومت با تمام توان حاضر است به حملات دشمن پاسخ دهد

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس در گفتگو با این شبکه اظهار داشت: دشمن اشغالگر به صورت وحشیانه به تشدید تنش های نظامی ادامه می دهد و مقاومت با تمام توان حاضر است به این اقدامات پاسخ دهد. احتمال اینکه مقاومت دایره پاسخ خود به حملات دشمن را گسترش دهد وجود دارد؛ اگر دشمن به تجاوزگری های خود علیه ملت فلسطین ادامه دهد، شهرهای واقع در سرزمین های اشغالی را هدف قرار خواهیم داد.

سخنگوی حماس، حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان شبکه الاقصی را محکوم کرد

پایگاه اینترنتی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) گزارش داد: فوزی برهوم سخنگوی رسمی جنبش حماس در بیانیه ای اعلام کرد: حمله اشغالگران اسرائیلی به مقر شبکه تلویزیونی الاقصی و تخریب کامل آن، حمله ای وحشیانه است که منطق جنایتکارانه این دشمن را نشان می دهد و حمله به هر صدای آزاد به شمار می رود که تلاش می کند واقعیت را منتقل کند و جنایات و تروریسم و اقدامات خلاف قانون دشمن را علیه غزه و ساکنان آن و ملت فلسطین، رسوا کند.

وی افزود همه سازمانهای بین المللی و حقوقی و روزنامه ها و رسانه ها باید این اقدام تجاوزکارانه و خطرناک را علیه رسانه ها و خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه، محکوم کنند. چنین اقداماتی، موجب نخواهد شد کسانی که دارای صدای آزاد و وجدان بیدار هستند به رسالت مقدس رسانه ای و انسانی خود در رسوا سازی اقدامات اشغالگران اسرائیلی علیه ملت فلسطین ادامه ندهند.

جنگنده های رژیم صهیونیستی یک ساختمان سه طبقه را در نوار غزه ویران کردند

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: جنگنده های رژیم صهیونیستی ساختمان سه طبقه الرحمة را در منطقه شیخ رضوان نوار غزه با خاک یکسان کردند.

محمد علی الحوثی: اتحادیه عرب باید موضع قاطعی در دفاع از نوار غزه اتخاذ کند

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن در گفتگو با این شبکه در واکنش به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ نیروهای مقاومت فلسطین به آن گفت: موضع ملت یمن در حمایت از مسئله فلسطین ناشی از رویکرد ما در مخالفت با دشمن امت و یاری رساندن به ملت مظلوم است. موضع حمایتی از ملت فلسطین یکی از اصول اساسی قوانین و منشورهای بین المللی است.
الحوثی تصریح کرد: اتحادیه عرب باید موضع قاطعی علیه تجاوزگری های دشمن صهیونیستی علیه نوار غزه اتخاذ کند. از کسانی که ما را در یمن هدف قرار می دهند می خواهیم در محاسبات خود تجدیدنظر کنند و به جای هدف قرار دادن ما، از ملت فلسطین حمایت کنند.
وی افزود: افتخار می کنیم هنگامی که مشاهده می کنیم فلسطینی ها پیشاپیش همه از مقدسات امت اسلامی دفاع می کنند. معتقدیم فلسطینیان از توانایی کافی برای مقابله با دشمن متجاوز برخوردارند و همه باید از آنان حمایت کنند. اقدامات متحد و یکپارچه ملت فلسطین حامل پیامی است که جهان، باید آن را بشنود.

اتاق عملیات مقاومت فلسطین: پاسخ حملات دشمن را شدیدتر خواهیم داد

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد اتاق عملیات مشترک نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کرد: همه شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه را هدف حملات موشکی و راکتی قرار می دهیم. مقاومت در پاسخ به حملات دشمن به منازل مسکونی و مؤسسه های غیرنظامی، دایره حملات موشکی و راکتی خود را گسترش خواهد داد. اگر دشمن اشغالگر به تجاوزگری های خود علیه نوار غزه ادامه دهد، دایره آتش را شدیدتر و گسترده تر خواهیم کرد.

نیروهای مقاومت، مناطق اشغالی سال 48 را گلوله باران کردند

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد نیروهای مقاومت فلسطین با موشک و توپ سنگین دوربرد، سرزمینهای اشغالی سال 48 را گلوله باران کردند.

سخنگوی گردان های حزب الله عراق: با افتخار، در کنار مقاومت فلسطین می ایستیم

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد جعفر الحسینی سخنگوی گردان های حزب الله عراق در گفتگو با این شبکه اظهار داشت: تحولات اخیر نوار غزه و حملات هوایی رژیم صهیونیستی، بیانگر اقدامات وحشیانه این رژیم در منطقه است و ما با افتخار در کنار مقاومت فلسطین که دستاوردهای بزرگی برای کل محور مقاومت کسب کرده است می ایستیم.

وی افزود معادله توازن قدرت و اقدام اکنون در دستان محور به هم پیوسته مقاومت قرار دارد که کاملا هماهنگ شده عمل می کند. پاسخ مقاومت فلسطین به حملات دشمن صهیونیستی نشان دهنده میزان توانایی و امکانات همه محور مقاومت است.

اصابت سه موشک به ساختمان شبکه الاقصی وابسته به جنبش حماس

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از ادامه حملات هوایی جنگنده های رژیم صهیونیستی به ساختمان شبکه تلویزیونی الاقصی وابسته به حماس و اصابت سه موشک به آن خبر داد که در پی آن، ساختمان شبکه تلویزیونی الاقصی کاملا ویران شد.

مدیر شبکه تلویزیونی الاقصی نیز اعلام کرد پخش این شبکه ازسرگرفته می شود و بمباران هواپیماهای اشغالگران نمی تواند فعالیت ما را متوقف کند.

تداوم حملات هوایی رژیم صهیویستی به منازل مسکونی نوار غزه

­شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: رژیم صهیونیستی به حملات هوایی خود به مناطق مختلف نوار غزه و هدف قرار دادن منازل مسکونی فلسطینیان ادامه می دهد.

در همین حال؛ کمیته های مقاومت فلسطین در گفتگو با این شبکه اعلام کرد مقاومت، پاسخ خود را به تجاوزگری های دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داد و اشغالگران هزینه سنگینی بابت اقدامات خود پرداخت خواهند کرد.

سخنگوی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین: در صورت ادامه تجاوزات، موشکها به تل آویو خواهد رسید

شبکه تلویزیونی المسیره یمن گزارش داد خالد الازبط سخنگوی رسمی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین به المسیره یمن گفت: دشمن روز گذشته با هوشیاری نیروهای مقاومت غافلگیر شد. شلیک موشکها، پیام محور مقاومت به دشمن است که منطق گفتگو تغییر کرده است. در صورتی که دشمن به تجاوزات خود ادامه دهد ما دایره موشکباران را به تل آویو خواهیم رساند.

حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه خبر داد.

لبنان از جامعه جهانی خواست برای توقف حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه وارد عمل شود

­شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: وزارت امور خارجه لبنان در واکنش به حملات روز دوشنبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه با صدور بیانیه ای از جامعه جهانی خواست هر چه سریعتر برای توقف "حملات هوایی و موشکی وحشیانه" رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی نوار غزه وارد عمل شود.

محمدعلی الحوثی: تنش آفرینی و حماقت دشمن صهیونیستی در غزه با شکست مواجه خواهد شد

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن گفت به نیروهای قهرمان مقاومت در غزه، این جهاد مشترک را تبریک می گوییم. هرگونه تنش آفرینی یا حماقتی که دشمن قصد ارتکاب آن را دارد به اذن خدا شکست خواهد خورد.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن افزود دست نیروهای قهرمان را در فلسطین می فشاریم و این جهاد مشترک را به آنها تبریک می گوییم. هوشیاری مقاومت در افشای طرح جدید صهیونیستها که برای اجرای آن تلاش می کنند ثمربخش بود. ما، رژیم صهیونیستی را مسئول هر گونه حماقتی می دانیم که علیه فلسطینیها مرتکب می شوند.
وی اقدام گروه به اصطلاح «ائتلاف اسلامی» را برای حمایت از فلسطینیها خواستار شد.

­

حمله راکتی مقاومت فلسطین به پایگاه نظامی صهیونیست ها در شرق رفح

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: نیروهای مقاومت فلسطین، پایگاه نظامی کرم ابوسالم را در شرق رفح با راکت هدف قرار دادند.

مقاومت فلسطین با موشک هدایت شونده "کورنیت" اتوبوس نظامیان صهیونیست را هدف قرار داد

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: اتاق عملیات مشترک نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کرد: مجاهدان ما یک اتوبوس حامل نظامیان دشمن صهیونیستی را در شرق جبالیا با موشک هدایت شونده "کورنیت" هدف قرار دادند. در این حمله موشکی یکی از نظامیان کشته شد و شماری نیز زخمی شدند.

به گزارش این شبکه، رسانه های رژیم صهیونیستی به حمله موشکی نیروهای مقاومت فلسطین به اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست اعتراف و اعلام کردند در این اتوبوس 50 نظامی حضور داشته اند.

اتاق عملیات مشترک نیروهای مقاومت فلسطین اعلام کرد: از حمله مقاومت با موشک هدایت شونده کورنیت به اتوبوس حامل نظامیان صهیونیست در شرق جبالیا تصویربرداری شده است و تصاویر آن در ساعت های آینده منتشر خواهد شد.

رژیم صهیونیستی ورودی های بندر غزه را به روی ماهیگیران فلسطینی بست

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: قایق های جنگی رژیم صهیونیستی ورودی های بندر غزه را به روی ماهیگیران فلسطینی بستند و آنان را از سواحل غزه دور کردند.

جهاد اسلامی، رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تنش ها در سرزمین های اشغالی دانست

شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد: جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد ما مسئول تشدید تنش ها در سرزمین های اشغالی نیستیم و اسرائیل باید به برقراری آتش بس پایبند باشد.
همچنین؛ سخنگوی ارتش رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد ما در اوج حملات به نوار غزه قرار داریم و این حملات گسترده تر و شدید تر خواهد شد.

شلیک بیش از 200 موشک و راکت از نوار غزه به سوی شهرک های صهیونیست نشین

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد: تا کنون بیش از 200 موشک و راکت از نوار غزه به سوی شهرک های اسرائیلی شلیک شده است و صدای آژیرهای هشدار همچنان در این شهرک ها شنیده می شود.

حزب الله لبنان از پاسخ موشکی مقاومت به حملات رژیم صهیونیستی تمجید کرد

شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد حزب الله لبنان در واکنش به حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه و پاسخ نیروهای مقاومت به آن با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: تجاوزگری های رژیم صهیونیستی به نوار غزه و عملیات قتل و کشتار فجیعی را که اشغالگران در پیش گرفته اند محکوم می کنیم و هوشیاری و ایستادگی نیروهای مقاومت و مقابله آنان با تجاوزات دشمن در خان یونس و پاسخ موشکی شامگاه دوشنبه آنان به حملات هوایی جنگنده های دشمن را می ستاییم. مقاومت درسی به دشمن داد که باعث خواهد شد پیش از هرگونه حمله ای به عواقب آن بیشتر فکر کند.
حزب الله همچنین از امت عربی و اسلامی خواست صادقانه و شجاعانه در کنار ملت و مقاومت فلسطین بایستند.
 
هلاکت یک نظامی صهیونیست در حمله موشکی مقاومت فلسطین به شهرک "کفار عزه"
شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: در حمله نیروهای مقاومت فلسطین به یک اتوبوس نظامیان صهیونیست در شهرک "کفار عزه" با یک فروند موشک نقطه زن و دقیق، یک نظامی صهیونیست به هلاکت رسید و دو نظامی دیگر زخمی شدند که حال آنها وخیم است.
 
تلاش مصر و سازمان ملل برای آرام کردن اوضاع در سرزمین های اشغالی
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع آگاه گزارش داد: تلاش هایی از سوی مقامات مصری و نیکلای ملادینف فرستاده ویژه سازمان ملل در امور منطقه خاورمیانه (غرب آسیا) برای آرام کردن اوضاع در سرزمین های اشغالی در جریان است.

 شهادت یک جوان فلسطینی در شرق رفح

­شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: هلال احمر فلسطین اعلام کرد در حمله جنگنده های رژیم صهیونیستی به شرق شهرک رفح در جنوب نوار غزه یک جوان 23 ساله فلسطینی شهید و یک نفر دیگر زخمی شد.

آغاز دور جدید شلیک موشک و راکت به سوی شهرک های صهیونیست نشین

شبکه تلویزیونی العالم به نقل از منابع فلسطینی از دور جدید شلیک موشکها و راکتهای نیروهای مقاومت فلسطین به سوی شهرک های صهیونیست نشین هم مرز با نوار غزه خبر داد.

در حملات نیروهای مقاومت به شهرک های صهیونیست نشین 18 نفر زخمی شدند
تلویزیون العالم به نقل از خبرنگار خود گزارش داد: در حملات موشکی و راکتی نیروهای مقاومت فلسطین به شهرک های صهیونیست نشین پیرامون نوار غزه 18 شهرک نشین زخمی شدند.

 حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شرق دیرالبلح
تلویزیون المیادین: در حمله هوایی اسرائیل به شرق دیرالبلح در نوار غزه، چند فلسطینی زخمی شدند.

 

حماس مسئولیت حمله متقابل راکتی به فلسطین اشغالی را به عهده گرفت
­به گزارش خبرگزاری فرانسه از نوار غزه، جنبش مقاومت اسلامی حماس مسئولیت حمله راکتی به فلسطین اشغالی را به عهده گرفت.

در موشک باران گروههای مقاومت، چند خانه در شهرک سدیروت، نیفوت و دیگر شهرکهای صهیونیست نشین هدف قرار گرفتند


العالم : منابع فلسطینی اعلام کردند در موشک باران گروههای مقاومت، چند خانه در شهرک سدیروت، نیفوت و دیگر شهرکهای صهیونیست نشین هدف قرار گرفتند که به آتش گرفتن برخی از آنها منجر شد.

پیکر دو شهید فلسطینی به بیمارستان الاندونیسی در شمال نوار غزه رسید
المیادین : پیکر دو شهید فلسطینی بر اثر بمباران جنگنده های رژیم اشغالگر به بیمارستان الاندونیسی در شمال نوار غزه رسید.

برخی خبرها از پرتاب موشک به شهر بئر السبع در سرزمین‎های اشغالی حکایت دارد
­شبکه العالم : برخی خبرها از اقدام گروه های مقاومت فلسطینی به پرتاب موشک به شهر بئر السبع در سرزمین های اشغالی حکایت دارد.

شليک بيش از يکصدو شصت موشک به اسرائيل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما از غزه نیروهای مقاومت با شلیک یکصدو شصت موشک به اسرائیل پاسخ متجاوزان صهیونیست به غزه را دادند.در تجاوز صهیونیستها دونفرفلسطینی در شمال غزه به شهادت رسیدند.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2830512" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2275861/2830512?width=340&height=240"></script></div>

­شبکه العالم : اسماعیل رضوان از سران حماس: غزه در سنگر دفاع از مقدسات ایستاده است

اسماعیل رضوان از سران جنبش فلسطینی حماس گفت غزه امروز در سنگر دفاع از مقدسات ایستاده است. وی تاکید کرد مقاومت در همین حال با بی پروایی اسرائیل به مقابله برخاسته است.

گروههای فلسطینی درباره تشدید تجاوزات رژیم صهیونیستی به مقامات این رژیم هشدار دادند
العالم : اتاق عملیات مشترک گروههای مقاومت فلسطینی درباره تشدید و افزایش تجاوزات رژیم صهیونیستی، به مقامات این رژیم هشدار داد.

جنگنده های رژیم اشغالگر نوار مرزی غزه با مصر را دست کم با دو موشک هدف قرار دادند

­شبکه العالم : جنگنده های رژیم اشغالگر نوار مرزی غزه با مصر را با دست کم دو موشک هدف قرار دادند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی همچنين یک زمین خالی را در شرق محله التفاح در شرق شهر غزه با چهار موشک هدف قرار دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی: شهرک نشینان در پناهگاه ها بمانند
شبکه تلویزیونی المیادین : ارتش اسرائیل از شهرک نشینان در شهرک های نزدیک نوار غزه خواست، در پناهگاه باقی بمانند.

حمله شدید هوایی به رفح در جنوب نوار غزه
­شبکه تلویزیونی المیادین : جنگنده های ارتش اسرائیل به شدت رفح در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

بمباران منطقه خزاعه در شرق خان یونس
­شبکه تلویزیونی المیادین: ارتش اسرائیل یک دیده بانی گروه های مقاومت در منطقه خزاعه در شرق خان یونس در نوار غزه را بمباران کرد.

جهاد اسلامی: واکنش مقاومت، پاسخ طبیعی به تجاوزگری اشغالگران است
­شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: داود شهاب سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد حملات موشکی گروه های مقاومت، پاسخ طبیعی به تجاوزگری اشغالگران است. شهاب افزود: اتاق مشترک عملیات گروه های مقاومت تصمیم گرفت به این تجاوزگری پاسخ دهد تا اشغالگران درک کنند که اگر زندگی فلسطینی ها در امنیت نباشد، روی امنیت را نخواهند دید.

هدف قرار گرفتن اتوبوس رژیم صهیونیستی در حمله خمپاره ای از غزه

­شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: رسانه های اسرائیلی از هدف قرار گرفتن یک اتوبوس اسرائیلی نزدیک مرزهای نوار غزه با گلوله خمپاره خبر دادند.

ارتش رژیم صهیونیستی حمله راکتی به اتوبوس در فلسطین اشغالی را تایید کرد

خبرگزاری آسوشیتدپرس از بیت المقدس گزارش داد ارتش رژيم اسرائیل اعلام کرد یک دستگاه اتوبوس امروز در فلسطین اشغالی با راکت هدف حمله قرار گرفت. آژیر خطر در جنوب سرزمین های اشغالی به صدا در آمده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی اوضاع غزه را جنگ واقعی توصیف کردند
­شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: کانال یازده تلویزیون رژیم صهیونیستی، اوضاع نوار غزه را جنگ واقعی توصیف کرد.

به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک های صهیونیستی نزدیک نوار غزه

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: آژیر خطر در شهرک های اسرائیلی نزدیک نوار غزه به صدا درآمد.

زخمی شدن دستکم پنج شهرک نشین در حملات موشکی گروه های مقاومت از غزه
­شبکه تلویزیونی الحدث گزارش داد: دستکم پنج اسرائیلی در حملات موشکی گروه های مقاومت فلسطینی از نوار غزه به شهرک های اسرائیلی، زخمی شده اند.

اتاق عملیات مشترک گروه های مبارز فلسطینی، آغاز حملات موشکی به شهرک های صهیونیستی را اعلام کرد

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: اتاق مشترک عملیات گروه های مقاومت فلسطین، آغاز حملات موشکی به شهرک ها و مواضع ارتش اسرائیل در واکنش به جنایت شب گذشته این رژیم را اعلام کرد.

شلیک چند موشک از نوار غزه به سوی فلسطین اشغالی

­شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: در پاسخ به حمله نظامیان صهیونیست به شرق نوار غزه گروه های مقاومت چند فروند موشک به طرف فلسطین اشغالی شلیک کردند. تاکنون صد فروند موشک از نوار غزه به سوی شهرک های اسرائیلی شلیک شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی: آغاز حملات هوایی به نوار غزه

­شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد: سخنگوی ارتش اسرائیل آغاز حملات هوایی جنگنده های ارتش این رژیم به نوار غزه را اعلام کرد.

 

 

 

نظر شما