شناسهٔ خبر: 29300070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

آخوندی و حناچی 2 گزینه تصدی پست شهرداری تهران

به گزارش ایرنا، اعضای شورای شهر تهران روز یکشنبه در نود و نهمین جلسه شورا پس از دریافت برنامه های چهار نامزد تصدی شهرداری تهران؛ عباس آخوندی با 16 رای و پیروز

صاحب‌خبر - به گزارش ایرنا، اعضای شورای شهر تهران روز یکشنبه در نود و نهمین جلسه شورا پس از دریافت برنامه های چهار نامزد تصدی شهرداری تهران؛ عباس آخوندی با 16 رای و پیروز حناچی با 11 رای را بعنوان نفرات نهایی انتخاب کردند.
سیدکامل تقوی نژاد نیز 10 رای و غلامرضا انصاری سه رای کسب کردند.
اعضای شورا طی 2 جلسه صبح و عصر برنامه های نامزدها را دریافت کردند.
براساس این گزارش، پیشتر رسول کشت پور به عنوان یکی از نامزدهای تصدی پست شهردار تهران با ارسال نامه ای به محسن هاشمی رئیس شورای شهر انصراف خود را از رقابت در این کارزار اعلام کرد.
صبح امروز به ترتیب سیدکامل تقوی نژاد، پیروز حناچی، عباس آخوندی و غلامرضا انصاری عصر هنگام هر کدام به مدت یک ساعت برنامه های خود را در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران ارائه کردند.
به گزارش ایرنا، با ابلاغ قانون منع به کارگیری بازنشستگان اعلام شد که سیدمحمدعلی افشانی شهردار تهران که از 23 اردیبهشت ماه امسال در این نهاد مشغول به کار شده است نیز باید مسئولتیش را ترک کند.
همچنین محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران امروز اعلام کرد: در جلسه فوق العاده روز سه شنبه 22 آبان شهردار تهران انتخاب می شود.
تهرام/7244/9343//1348
انتهای پیام

نظر شما