شناسهٔ خبر: 29072422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدیرکل حمل‌ونقل سمنان خبر داد

اعزام 216 دستگاه اتوبوس از سمنان برای جابه‌جایی زائران اربعین

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: 216 دستگاه اتوبوس از مبدأ شهرستان‌های استان، بیش از هشت هزار و 800 نفر از زائران هم استانی را به مرزهای سه‌گانه انتقال دادند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط‌عمومی اداره کل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان، احسان منصورکیایی ضمن تشکر از اقدامات ارزنده ستاد هماهنگی مراسم اربعین استان و صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای استان اظهار داشت: از این تعداد اتوبوس، 161 دستگاه به مرز مهران، 53 دستگاه اتوبوس به مرز شلمچه و دو دستگاه به مرز چذابه عزیمت کردند.

او افزود: علاوه بر این، خادمین موکب‌های استان، امکانات و تجهیزات آنها با 32 دستگاه انواع کامیون از سوی صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای کالا به‌صورت داوطلبانه و مردمی جابه‌جا شد.

مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان سمنان ضمن تشکر از خدمات ارزنده همه دست‌اندرکاران کمیته حمل‌ونقل و سوخت ستاد اربعین خاطرنشان کرد: صنوف حمل‌ونقل جاده‌ای استان با بهره‌مندی از توان حداکثری موجود آماده ارائه خدمات برای بازگشت زائران هم استانی هستند.

منصورکیایی افزود: امیدواریم مجموعه حمل‌ونقل جاده‌ای استان از برکات این خدمات‌رسانی در پیشگاه خداوند متعال بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/الف

نظر شما