شناسهٔ خبر: 29040154 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان اعلام کرد

امدادرسانی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۳۴۷زائر کربلا

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از امدادرسانی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۳۴۷زائر کربلا خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج از اصفهان، غفور راستین گفت: تیم‌های اعزامی اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان تاکنون به ۳۴۷زائر کربلای معلی امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: این تیم‌های امدادی 28مهر برای پوشش امداد- سلامت زائران کربلای معلی در ایام اربعین حسینی، به استان کرمانشاه اعزام شده بودند.

راستین با بیان این که آمبولانس‌ها و کارکنان فوریت‌های پزشکی هر روز از 8 صبح تا 20شب برای ارائه خدمات به زائران در محل‌های مشخص شده، مستقر هستند، افزود: از 347زائر دریافت کننده خدمات، 17نفر پس از دریافت خدمات اورژانس، به بیمارستان منتقل و 330 نفر به صورت سرپایی در محل، درمان شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان این که تیم‌های اعزامی استان اصفهان شامل 15نفر تکنسین و هفت خودروی آمبولانس هستند افزود: این تیم‌ها 29مهر برای استقرار در کنگاور، بیستون، کمربندی غرب کرمانشاه در مسیر پلیس راه عین الکش، پمپ بنزین نوری، دو آمبولانس در کمربندی شرق کرمانشاه و یک واحد در صحنه مستقر شدند.

 

نظر شما