شناسهٔ خبر: 2899425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد

رفع کمبود نیروی متخصص در مراکز بهداشتی و درمانی ورامین

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: به زودی مشکل کمبود نیروی متخصص در مراکز بهداشتی و درمانی ورامین رفع می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسن هاشمی بعد از ظهر امروز در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان‌های ورامین، قرچک و  پیشوا در بازدید از بیمارستان شهید مفتح ورامین، با اشاره به در حال ساخت و تکمیل بودن دانشگاه علوم پزشکی ورامین اظهار داشت: امیدواریم به زودی این ساختمان به بهره‌برداری برسد و با یاری و مساعدت دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هرچه زودتر دانشجویان فعالیت خود را در این مرکز آغاز کنند.    

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی ورامین می‌تواند از بهمن ماه سال جاری عملیات جذب نیرو را انجام دهد، عنوان کرد: تمام تلاش خود را برای رفع کمبود نیرو در بخش بهداشت و درمان شهرستان ورامین را انجام می‌دهیم زیرا این امر یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم این شهرستان است.

وی با اشاره به ساخت بیمارستان 64 تختخوابی در شهرستان قرچک افزود: عملیات ساخت این بیمارستان آغاز شده است و امیدواریم با همکاری جناب نقوی نماینده مردم این منطقه در مجلس شورای اسلامی طی دو سال آینده این بیمارستان را به بهره‌برداری برسانیم و اعتبارات لازم را برای تجهیز و تکمیل این مرکز درمانی فراهم کنیم.

هاشمی با اشاره به وجود نیروی انسانی جوان و مستعد در دیار 15 خرداد بیان داشت: شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک دارای ظرفیت‌های بسیار بالایی در تمام بخش‌ها هستند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان با بیان اینکه دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به آموزش عالی دارد خاطر نشان کرد: جوانان ورامینی می‌توانند در دانشگاه علوم پزشکی ورامین تحصیل کنند و این دانشگاه می‌تواند در رشته‌های مختلف علوم پزشکی و درمانی پذیرش دانشجو داشته باشد.

انتهای پیام/2462/الف20/ض1002

 

نظر شما