شناسهٔ خبر: 2855471 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز اجلاس نماز با پیام رهبر انقلاب

صاحب‌خبر -


به گزارش واحد مرکزی خبر ،حجت السلام والمسلمین قرائتی رییس ستاد اقامه نماز کشور پیام مقام معظم رهبری را قرائت کرد.

امیدی مدیر اجرایی بیست سومین اجلاس سراسری نماز گفت :از بین هزار و 800 مقاله ارسالی به دبیرخانه بیست وسومین اجلاس سراسری نماز 30 مقاله در سه گروه مقالات اساتید ، مقالات نظری و مقالات پیمایشی پذیرفته شده ‌است که در مدت 2 روز ارائه می شود.



نمایش 24 فیلم در نمایشگاه اجلاس سراسری نماز

 فیلم مستند، کوتاه و صد ثانیه ای برتر کشور در نمایشگاه اجلاس نماز اهواز  اکران می شود.

نماینده اقامه نماز سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با چند برنامه محتوایی و تخصصی در حوزه سینما به مناسبت بیست و سومین اجلاس سراسری نماز در خوزستان و در نمایشگاه اجلاس نماز حضور یافته است.

فرامرز خیرآبادی افزود: برگزاری نمایشگاه عکس و تصاویر پنج دوره از جشنواره های نماز  و نیایش در سطح کشور از جمله این برنامه ها است که در این بخش بهترین تصاویر و عکس ها درمعرض بازدیدکنندگان به نمایش در آمده است.

وی گفت: اکران و پخش فیلم های مستند، کوتاه و صد ثانیه ای از دیگر برنامه های سازمان است که در این راستا 24 فیلم برتر در این نمایشگاه  نمایش  داده خواهد شد.

نماینده اقامه نماز سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نشست کارشناسی و نقد و بررسی فیلم های مستند، کوتاه، صد ثانیه ای و فیلم های بلند منتخب را از دیگر برنامه های اجلاس سراسری نماز برشمرد و افزود: این برنامه با همکاری منتقدان و هنرمندان انجمن سینمایی جوان خوزستان در محل نمایشگاه عطر حضور برگزار می شود.

بیست و سومین اجلاس سراسری نماز امرو ز و فردا به میزبانی اهواز برگزار می شود.



نظر شما