شناسهٔ خبر: 28489796 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

با حضور امیر حیدری صورت گرفت

بازآماد ۳ فروند بالگرد ۲۱۴ در پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان

خبرگزاری میزان- سه فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین‌گیر شده بودند با دستان توانمند و متخصصین جوان هوانیروز بازسازی شده و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند.

صاحب‌خبر -

بازآماد ۳ فروند بالگرد ۲۱۴ در پایگاه هوانیروز مسجد سلیمانبه گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با حضور امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجد سلیمان، سه فروند بالگرد هوانیروز اورهال شد.

امیر حیدری در این رابطه گفت: سه فروند بالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین‌گیر شده بودند با دستان توانمند و متخصصین جوان هوانیروز بازسازی شده و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند.

وی بیان داشت: با توجه به گزارش‌هایی که فرمانده پایگاه هوانیروز در خصوص زمین‌گیر بودن این بالگرد ها ارائه داد، باید به این متخصصین جوان افتخار کرد که با علم و دانشی که به خرج داده‌اند توانسته اند با تمام مشکلاتی که در مسیر کار قرار داشت موانع را یکی پس از دیگری کنار گذاشته و با تولید قطعات به بازسازی و اورهال دست یابند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در این نیرو بر صنعت قطعه سازی برابر با فرامین مقام معظم رهبری تاکید بسیاری شده است، افزود: امروز ما شاهد توانمندی نیروهای جوان و متعهد هوانیروز قهرمان در پایگاه مسجد سلیمان بودیم و علی رغم تحریم های دشمنان، این عزیزان توانسته‌اند بالگردهای زمین‌گیر شده را بازسازی کرده و به پرواز درآورند.

وی خاطرنشان کرد: هوانیروز از جمله یکان‌های آماده ارتش است که در تمامی ماموریت‌ها حضوری چشمگیر دارد و در دوران دفاع مقدس در تمامی عملیات‌ها، پشتیبانی مطلوب و اثرگذاری را از خود به نمایش گذاشت؛ پس از دفاع مقدس نیز هوانیروز در طرح های مردم یاری، اورژانس هوایی و دیگر ماموریت‌ها حضور دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پاسخ به این سوال که ارتباط شما با هوانیروز تازه تاسیس سپاه چگونه است، گفت: ارتش و سپاه در همه حوزه ها همواره اتحاد و ارتباط دارند و در واقع یک لشکر الهی محسوب می شوند در حوزه بالگردی نیز ارتباط وجود دارد و در ماموریت های مختلف با در خواست سپاه هوانیروز ارتش وارد عمل می شود.

امیر حیدری اظهار کرد: در تمامی پایگاه های هوانیروز بازسازی بالگردها مورد تاکید است و از سال‌های گذشته تا کنون ده‌ها فروند بالگرد که مشکل قطعه داشته اند با حضور خلبانان و عوامل فنی قطعات طراحی و تولید و بالگردهای حاضر به کار، به چرخه بالگردی پیوستند.

انتهای پیام/

نظر شما