شناسهٔ خبر: 28352851 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح 65 طرح عمرانی محرومیت زدا در خراسان جنوبی

خبرگزاری صداوسیما

65 طرح عمرانی محرومیت زدا امروز به طور همزمان با حضور سردار حزنی دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی،  34 رشته مرمت و احیای قنات، 9 استخر ذخیره آب، 6 خانه عالم، 6 مسجد، یک زمین ورزشی، دو مدرسه، یک گلزار شهدا و 6 سرویس بهداشتی طرح هایی بود که برای آنها 3 میلیارد و 800 میلیون تومان از محل اعتبارات قرارگاه پیشرفت و آبادانی، قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و بسیج هزینه شد.

سردار حزنی مراسم افتتاح قنات  روستای مساوری بیرجند با بیان اینکه 75 درصد از طرح های اجرا شده  کوچک، زودبازده و عام المنفعه است ، گفت: تلاشمان این است در کنار دولت محرومیت را کم کنیم.

دبیر قرارگاه مرکزی محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خراسان جنوبی در مسکن، دچار کمبودهایی است،گفت: 15 استان در ردیف  ساخت مسکن برای محرومیت زدایی قرار گرفتند که این استان هم جزو آنهاست.

وی افزود:  برای ساخت و بازسازی مدارس هم قرار شده تعدادی مدرسه  در اختیار این قرارگاه گذاشته شود که خراسان جنوبی میتواند در این ردیف قرار گیرد.

صبح امروز هم  سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان در این دیدار با تاکید بر رفع مشکلات مردم  گفت: کلیه خدمات امدادرسان باید نهضت خدمت رسانی به محرومان را راه اندازی کنند تا با همکاری یکدیگر آگاهی رسانی و امدادرسانی مشترک را داشته باشند.

دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران نیز با بیان اینکه کار اصلی سپاه محرومیت زدایی است ، گفت: اولویت اولیه سپاه اجرای طرح های آبرسانی ، ایجاد اشتغال ، ساخت مسکن در مناطق محروم استان های مرزی است.

نظر شما