شناسهٔ خبر: 2802813 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتدال | لینک خبر

خبر خوش مالی وزیر ورزش برای سرخابی ها

صاحب‌خبر -

وزیر ورزش و جوانان در مورد خدمت سربازی برخی از بازیکنان فوتبال گفت: در این زمینه چند روز قبل مکاتباتی با رییس ستاد کل مشترک داشتم و امروز پیگیر این موضوع هستم و امیدوارم تا ظهر امروز اخبار خوبی در این راستا برسد.

به گزارش اعتدال به نقل از ایرنا، محمود گودرزی روز یکشنبه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان که در محل نمایشگاه مجلس در حال برگزاری است در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد دیدار شب گذشته خود با بازیکنان تیم ملی فوتبال اظهار داشت: ما دیدار صمیمانه و دوستانه ای روز گذشته با آنان داشتیم و آنان مشکلات خود را مطرح کردند.

وی افزود: مشکلات آنان به دو دسته تقسیم می شد که براساس دسته اول آنان معتقد بودند که کم توجهی هایی به آنان می شود و مشکل دومشان مربوط به مطالبات مادی بود که از قبل داشتند.

وی ادامه داد: من بلافاصله دستور پیگیری در این موضوع را دادم و بخش اعظمی از مشکلات آنان رفع شد و امیدوارم مابقی نیز برطرف شود.



** مبلغ قابل توجهی از طریق اسپانسر به پرسپولیس و استقلال کمک کردم

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی درباره وضعیت پرسپولیس و استقلال گفت: هم اکنون کادر فنی این دو تیم باید خودشان تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: در خصوص بودجه و پول هیچ مشکلی نیست. باید تلاش کنند بازیکنان شاخص را انتخاب و دعوت کنند و ما هر کمکی لازم باشد به آنان کرده ایم.

گودرزی افزود: اخیرا مبلغ قابل توجهی از طریق اسپانسر به پرسپولیس و استقلال کمک کرده ام و آنان مشکلی برای جذب بازیکن ندارند و ما در این راستا همه گونه حمایت خواهیم کرد.



**گلایه ای از کی روش مطرح نیست

گودرزی در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تعیین تکلیف انتخابات برخی فدراسیون ها، گفت: انتخابات به زودی برگزار می شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که شرایط رضازاده به دلیل عضویت در شورای شهر و ریاست فدراسیون وزنه برداری چگونه می شود؟ گفت: ما نمی خواهیم کسی را عزل کنیم اما اگر او کنار نکشد مجمع تشکیل می شود.

گودرزی در پاسخ به این سوال که آیا کی روش به شما گلایه ای دارد یا خیر؟ اظهار داشت: خیر، گلایه ای از کی روش مطرح نیست، بازیکنان مشکل داشتند، حرف ها زده می شود اما باید دید این حرفها اساس دارد یا نه، هیچ معلم ورزشی رابطه بدی با شاگردانش ندارد.

وی درباره اینکه آیا حکم مجید شایسته در فدراسیون تنیس هنوز صادر نشده است، گفت: همه اینها یک فرایند است که با هم حکم ها را صادر خواهیم کرد.

وی در مورد توجه به ورزش همگانی نیز اظهار داشت: توجه دولت و رهبری به ورزش همگانی یکی از مواردی است که ما آن را مورد توجه قرار داده ایم.

گودرزی افزود: در بخش قهرمانی هم شاهد پیروزی هایی در بازی های آسیایی و پاراآسیایی بودیم که حرکت رو به جلوی ورزش را نشان می دهد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت بودجه ورزش و نحوه افزایش آن گفت: یکی از راهکارها آشنا سازی بخش های تصمیم گیری با ورزش است. نمایشگاهی که امروز در مجلس گشایش یافته بعنوان یک کار فرهنگی باعث می شود تا نمایندگان از نزدیک با ضعف ها و نقاط قوت ورزش آشنا شوند.

گودرزی ادامه داد: باید در حوزه قانون گذاری هم پیگیری کنیم تا مجلس توجه بیشتری از نظر بودجه به ورزش داشته باشد.

نظر شما