شناسهٔ خبر: 2802732 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

محمود گودرزی:

استقلال و پرسپولیس از نظر بودجه‌ای مشکلی ندارند

وزیر ورزش و جوانان گفت: استقلال و پرسپولیس درباره بودجه مشکلی ندارند و کادرفنی آنان باید درباره بازیکنان شاخص تصمیم بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار پارلمانی مهر، محمود گودرزی وزیر ورزش و امور جوانان پیش از ظهر امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان در جمع خبرنگاران با اشاره به توجه دولت و رهبری به ورزش همگانی به عنوان یکی از دستاوردهای مهم که مورد توجه قرار گرفته است ما در بخش قهرمانی شاهد پیروزی‌های بسیاری در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی بوده‌ایم که این نشانه حرکت‌های رو به جلو است.

وی افزود: یکی از راهکارهای آشناسازی بخش‌های تصمیم‌گیر با ورزش این است که نمایشگاه‌های این چنینی برگزار شود. این فعالیت‌ها به عنوان یک کار فرهنگی باعث می‌شود که نمایندگان با ضعف‌ها و قوت ورزش آشنا شده و در حوزه قانون‌گذاری در اینباره اقدام کنند. ما نیز در این حوزه پیگیری می‌کنیم تا مجلس توجه بیشتری به ورزش داشته باشد.

وزیر ورزش با اشاره به دیدار صمیمانه با ملی‌پوشان فوتبال گفت: در این دیدار مشکلات ملی‌پوشان به من اعلام شد که یکی در مورد عدم توجه مسئولان به تیم ملی بود و دیگری مطالبات مالی که دستور پیگیری و رفع آن داده شده است.

این عضو دولت درباره تعیین تکلیف مساله خدمت سربازی ورزشکاران گفت: در این‌باره با ستاد مشترک مکاتبه کردیم و امروز هم این موضوع را دوباره پیگیری خواهیم کرد.

وی درباره مشکلات دو تیم پایتختی استقلال و پرسپولیس گفت: کادر فنی این دو تیم باید خود درباره بازیکنان شاخص تصمیم بگیرد ما هم از طریق اسپانسر به این دو باشگاه کمک کرده‌ایم البته این دو باشگاه درباره بودجه مشکلی ندارند.

گودرزی همچنین از برگزاری انتخابات برخی فدراسیون‌ها در زمانی نزدیک خبر داد.

وزیر ورزش درباره حسین رضازاده عنوان کرد: ما نمی‌خواهیم کسی را عزل کنیم اما در صورتی که وی کنار نکشد مجمع در این‌باره تشکیل می‌شود.

این عضو دولت درباره گلایه‌ها از مربی تیم‌ملی فوتبال گفت: گلایه‌ای از آقای کی‌روش مطرح نیست، بازیکنان مشکلاتی داشتند و در این‌باره حرف‌هایی مطرح شده اما باید دید این حرف‌ها بر چه اساسی است؛ هیچ معلم ورزشی با شاگردانش رابطه بدی ندارد.

گودرزی درباره حکم مجید شایسته در فدراسیون تنیس عنوان کرد: این امر یک فرایند است که حکم‌ها براساس این فرایند با هم صادر خواهد شد.

برچسب‌ها:

نظر شما