شناسهٔ خبر: 2800599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دستور پیگیری مشکلات مالی تیم ملی فوتبال را صادر کردم

دکتر گودرزی: به افزایش بودجه ورزش در مجلس خوش‌بین هستم

وزیر ورزش‌وجوانان گفت: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند زمینه را برای آشنا سازی بخش‌های تاثیرگذار فراهم کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس ورزشی برنا، نمایشگاه توانمندی های وزارت ورزش و جوانان  در خانه ملت افتتاح شد.

دکتر محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی های وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص دستاوردهای وزارت ورزش در دولت یازدهم گفت: مقام معظم رهبری و دولت به ورزش همگانی  توجه ویژه ای دارد و وزارت ورزش و جوانان به خوبی توانسته به لحاظ فرهنگی ورزش را در سطح خانواده ها توسعه دهد و همان مفهوم همه سازی ورزش و ایجاد روحیه بین مردم را افزایش دهد و از دیگر اقدامات وزارت ورزش و جوانان اختصاص بودجه به ورزش همگانی بوده است.

وی در ادامه افزود: ورزش قهرمانی همانطور که در بازی های آسیایی اینچئون و پاراآسیایی شاهد بودیم حرکت روبه جلویی داشته است.

وزیر ورزش در ادامه در خصوص کمبود بودجه وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری این نمایشگاه به لحاظ فرهنگی می تواند زمینه را برای آشنا سازی بخش های تاثیرگذار فراهم کند تا نمایندگان محترم مجلس بتوانند با نقاط ضعف و قوت ورزش آشنایی پیدا کنند و برگزاری این نمایشگاه می تواند زمینه را برای حمایت بیشتر از ورزش فراهم کند و در ادامه ما نیز باید افزایش بودجه را در حوزه قانونگذاری پیگیری کنیم تا مجلس توجه ویژه ای به ورزش داشته باشد. 

وی تاکید کرد: من به افزایش بودجه وزارت ورزش و جوانان خوش بین هستم و امیدوارم کمیسیون اقتصادی و تلفیق کمک کنند تا قدری وضعیت اعتبارات ورزش بیشتر  شود.

دکتر گودرزی در پاسخ به پرسش خبرنگار برنا در خصوص دیدار خود با تیم ملی فوتبال و بازیکنان سرباز گفت: دیدار بسیار خوبی بود و اعضای تیم ملی فوتبال مشکلات خود را در دو بخش مطرح کردند. یکی از مشکلات عدم توجه کافی مسوولان به این تیم بود که مرتفع شد و دیگری مشکلات مادی که بلافاصله دستور پیگیری آن را صادر کردم. همچنین با بازیکنان سرباز چند روز قبل دیداری داشتم در این خصوص مکاتبه ای ستاد مشترک نیروهای مسلح داشتم و  این موضوع در حال پیگیری است و امروزهم پیگیری می کنیم تا خبرهای خوشی برسد. 

وزیر ورزش و جوانان درباره بحث بودجه استقلال و پرسپولیس گفت: آنها از نظر بودجه مشکلی ندارند اما کادر فنی این دو تیم خودشان باید درباره بازیکنان شاخص تصمیم بگیرد، ما از طریق اسپانسر به این دو باشگاه کمک کردیم حالا خودشان هم باید تلاش کنند ما هم از آنها حمایت می‌کنیم. 

گودرزی همچنین درباره انتخابات برخی فدراسیون‌ها گفت: انتخابات به زودی برگزار می‌شود. 

وی درباره شرایط حسین رضازاده تصریح کرد: ما نمی‌خواهیم کسی را عزل کنیم اما اگر  کنار نکشد ما مجمع را تشکیل می‌دهیم.

دکتر گودرزی در خصوص برخی‌ گلایه های کی‌روش و بهبود رابطه وزارت ورزش با فوتبال تصریح کرد:گلایه‌ای از سوی کی‌روش مطرح نبود، بازیکنان مشکل داشتند، حرف‌ها زده می‌شود اما باید دید این حرفها اساس دارد یا نه، هیچ معلم ورزشی رابطه بدی با شاگردانش ندارد. 

وزیر ورزش و جوانان درباره حکم مجید شایسته در فدراسیون تنیس گفت: همه اینها یک فرایند است و همه حکم‌ها با هم صادر خواهند شد.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که تیم ملی در آستانه حضور در جام ملت‌های 2015 آسیا شرایط خوبی ندارد آیا گزارشی در این زمینه به دست شما رسیده، گفت: این مسایل را از نصراله سجادی پیگیری کنید، چون او در جریان این مسایل است.

وزیر ورزش و جوانان  درباره مشکلات استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: درباره بودجه آنها مشکلی ندارند اما کادر فنی خودش باید درباره بازیکنان شاخص تصمیم بگیرد، من از طریق اسپانسر به این دو باشگاه کمک کردم، خودشان هم باید تلاش کنند ما هم از آنها حمایت می‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره تعیین تکلیف انتخابات برخی فدراسیون‌ها، گفت: انتخابات به زودی برگزار می‌شود.

گودرزی درباره شرایط حسین رضازاده هم گفت: ما نمی‌خواهیم کسی را عزل کنیم اما اگر او کنار نکشد مجمع تشکیل می‌شود.

گودرزی در پاسخ به این سوال که برخی‌ها از گلایه کی‌روش به شما صحبت می‌کنند، به نظر می‌رسد حضورتان در تمرین تیم ملی رابطه‌تان را با فوتبال خوب کرده، عنوان کرد: خیر، گلایه‌ای از کی‌روش مطرح نیست، بازیکنان مشکل داشتند، حرف‌ها زده می‌شود اما باید دید این حرفها اساس دارد یا نه، هیچ معلم ورزشی رابطه بدی با شاگردانش ندارد.

وی در خصوص اینکه حکم مجید شایسته در فدراسیون تنیس هنوز زده نشده، گفت: همه اینها یک فرایند است که با هم حکم‌ها را صادر خواهیم کرد.

 

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه سفر به استرالیا برای حضور در جام ملت‌های 2015 آسیا شرایط خوبی ندارد و آیا گزارشی در این زمینه به دست شما رسیده، گفت: این مسایل را از نصراله سجادی پیگیری کنید، چون او در جریان این مسایل است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931007000548#sthash.YjpkQkrg.dpuf

نظر شما