شناسهٔ خبر: 2786438 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مدیر عامل واحد صنعتی فرآوری و ساخت قطعات خودرو؛

حمایت بانک‌ها از کارآفرینان، موجب توسعه اشتغال می‌شود

همکاری بانک ها و مساعدت دولت از الزامات اساسی در حمایت از تولید ملی و حفظ اشتغال است.

صاحب‌خبر -

مدیر عامل واحد صنعتی فرآوری و ساخت قطعات خودور گفت: همکاری و حمایت بانک‌ها از کارآفرینان موجب توسعه اشتغال کشور می‌شود.

شاهین علیجانی‌پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت گفت: تولید و عرضهٔ قطعات تشکیل دهنده سیستم انتقال قدرت نظیر مجموعه کیت کلاچ(دیسک و صفحه و بلبرینگ) انواع خودرو‌های سبک و سنگین و مجموعه‌ای از کمک فنرخودرو‌های سبک، سنگین و موتور سیکلت مهم‌ترین محصولات تولیدی دو واحد صنعتی پایاکلاچ و فرآوری و ساخت است.

تولید صفحه دیسک و کلاچ محصول تندر۹۰موسوم به وی تولید محصول صادراتی دیسک و صفحه کلاچ خودروی نیمه سنگین گَزل برای خودروسازان خارجی، تولید دیسک، صفحه و بلبرینگ کلاچ محصول تویوتا، هیوندا، تکوین محصول دیسک، صفحه و کلاچ محصول لادا را از جمله مهم‌ترین کارهای پژوهشی و علمی – تحقیقاتی و تولیدی این واحد صنعتی عنوان کرد و افزود: انجام طرح‌های تحقیقاتی، بهبود محصول و نیز تمامی تست‌های عمر و دوام مجموعه‌های متنوع بلبرینگ و کلاچ در این واحد صنعتی انجام می‌شود.

مهندس علیجانی‌پور افزود: محصولات این واحدهای صنعتی به کشورهای اسپانیا، سوریه صادر می‌شود و علاوه بر آن این شرکت تأمین کننده نیاز محصولات دیسک و صفحه کلاچ خودروسازی ایران خوردو، سایپا، رنوپارس، ایران خودرو دیزل، تراکتورسازی تبریز است.

وی با بیان اینکه همکاری و حمایت بانک‌ها از کارآفرینان موجب توسعه اشتغال کشور می‌شود، گفت: این واحد صنعتی تولیدکننده و کارآفرین نمونه کشور و صادرکننده بر‌تر کشور است.

نظر شما