شناسهٔ خبر: 2772208 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای آینه استان ایلام انجام شد؛

افتتاح اینترنت پرسرعت ۶۰ روستا، تلفن خانگی ۲۹ روستا و صندوق خرد روستایی ۱۳ روستا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در روستای آینه ازتوابع شهر سر پل ذهاب چندین طرح و پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات این منطقه را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

صاحب‌خبر -

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در روستای آینه ازتوابع شهر سر پل ذهاب چندین طرح و پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات این منطقه را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر محمود واعظی روز گذشته با حضور در استان ایلام در روستای آینه حضور یافت و اینترنت پرسرعت ۶۰ روستا و تلفن خانگی ۲۹ روستا و صندوق خرد روستایی پست بانک در ۱۳ روستا را افتتاح و مورد بهره برداری قرار داد.

همچنین در این سفر واگذاری پروژه کد پستی ۱۰ رقمی شهری و روستایی(GNAF) در این مناطق نیز آغاز گردید.

در این سفر دکتر واعظی با حضور در جمع مردم این منطقه گفت: حضور در جمع مردم خونگرم ایلام و کرمانشاه برای ما جای بسی خرسندی است

وی گفت: نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران فداکاری های مردم این استان ها را در ۸ سال دفاع مقدس فراموش نخواهند کرد.

واعظی با بیان این نکته که دولت تدبیر و امید قدردان مردم شریف ایران اسلامی است گفت: هدف اصلی دولت در این مقطع ساماندهی مسایل اقتصادی است و در این راستا مناطق محروم، کمتر توسعه یافته و روستایی مورد توجه ویژه است.

وی با اشاره به اولویت خاص مرزنشینان افزود: مرزنشینان علاوه بر زندگی روزمره نقش مهم حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران را بر عهذه دارن که این مهم خود توجه بیشتر دولت و نظاک به مردم این مناطق را سبب می شود.

واعظی با اشاره به این موضوع که ICT پیشران توسعه در هر کشوری است گفت: توسعه همه بخشهای کشور اعم از کشاورزی، صنعت، بازرگانی، تجارت و… به توسعه زیرساختهای ICT وابسته است و رونق کشور بدون توسعه زیرساختهای این فناوری مهم امکان پذیر نخواهد بود.

نظر شما