شناسهٔ خبر: 27716003 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

«به نام یونس» زیر ذره‌بین نقد می‌رود

کتاب «به نام یونس» نوشته علی آرمین، سه‌شنبه 6 شهریورماه در فرهنگسرای گلستان به نقد گذاشته می‌شود.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، شصت و پنجمین نشست «ترنم قلم» در فرهنگسرای گلستان، به نقد و بررسی کتاب «به نام یونس» نوشته علی آرمین اختصاص دارد. در این نشست که با حضور نویسنده کتاب و احسان عباسلو و محمدرضا گودرزی به‌عنوان منتقد برگزار می‌شود، ضمن نقد و معرفی اثر، علاقه‌مندان می‌توانند سوالات خود را پیرامون کتاب از نویسنده و منتقدان بپرسند.

یونس، نقش محوری این رمان، یک روحانی است که نذر می‌کند به خاطر شفای دخترش سفری تبلیغی برود، آن‌هم به روستایی دورافتاده و با آداب و رسومی خاص. او در این روستا و در میان برف‌ها، ماجراهایی سخت و پرداستان دارد و با حادثه‌هایی عجیب و طاقت‌فرسا، ماه رمضانی متفاوت را تجربه می‌کند.

حجت‌الاسلام علی آرمین، دانشجوی دکترای دانشگاه معارف است که کتاب‌های «پرواز با پاراموتور را دوست دارم»، «کمیک استریپ‌های شهاب» و «به نام یونس» از آثار وی است. کتاب «به نام یونس» در 207 صفحه به بهای 16 هزار و 500 تومان در زمستان 96 از سوی انتشارات شهرستان ادب راهی بازار نشر شد. طراحی جلد این رمان را مجید زارع انجام داده است.  

علاقه‌مندان به حضور در نشست نقد و بررسی رمان «به نام یونس» می‌توانند از ساعت 17 عصر سه‌شنبه 6 شهریورماه به فرهنگسرای گستان واقع در نارمک، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان مراجعه کنند.

نظر شما