شناسهٔ خبر: 27690066 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

«به نام یونس» نقد می‌شود

روابط عمومی فرهنگسرا

شصت و پنجمین نشست «ترنم قلم» همراه با جلسه نقد و بررسی کتاب «به نام یونس» نوشته علی آرمین در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۸ و فرهنگسرای گلستان، در این نشست که با حضور نویسنده کتاب، علی آرمین و منتقدین احسان عباسلو و محمدرضا گودرزی برگزار می‌شود، این رمان معرفی و بررسی می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند سوالات خود را درباره این کتاب از نویسنده و منتقدین بپرسند. همچنین بخش‌هایی از کتاب توسط نویسنده آن خوانده می‌شود. 

رمان «به نام یونس»، روایتی متفاوت از زندگی همراه با تمام مشکلات و رنج‌های آن است. یونس، روحانی جوانی است که دخترش در یک تصادف آسیب جدّی می‎بیند؛ او نذر می‌کند تا برای تبلیغ به یکی از روستاهای محروم برود، به این امید که حال دختر کوچکش دوباره خوب شود. اما حضور او در روستا و زندگی‌اش کنار مردم آن منطقه، صفحه‌ای جدید از سرنوشت را برایش رقم می‌زند چرا که تقدیر زندگی او بی‌شباهت به داستان زندگی حضرت یونس علیه‌السلام نیست. مشکلات، پی‌درپی وارد می‌شوند و یونس باید به حکم قرعه، با آنان روبه‌رو شود و بجنگد.

این رمان ۲۰۷ صفحه‌ای، سومین تجربه علی آرمین در رمان‌نویسی به شمار می‌رود.

رمان «به نام یونس» در زمستان ۹۷ توسط انتشارات شهرستان ادب به چاپ رسید و به عنوان کاندیدای دریافت جایزه قلم زرین در بخش بزرگسال در سال ۹۷ معرفی  شد.

نشست نقد و بررسی رمان «به نام یونس» روز سه‌شنبه ۶ شهریور ماه ساعت ۱۷ در فرهنگسرای گستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان برگزار می‌شود. حضور علاقه‌مندان در این برنامه برای عموم آزاد است.

انتهای پیام

نظر شما