شناسهٔ خبر: 27653238 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد؛

نقش مدیران کشورها و تاثیر واقعی دستورات ترامپ

باید پذیرفت که نقش مدیران کشورها، تاثیر واقعی تری نسبت به دستورات ترامپ در وضع تحولات بین المللی می تواند داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا؛ عملکرد بعضی از مسئولین نشان داد که مردم تحت فشار تحریم های داخلی قرار گرفتند برای این مردمی که همیشه پشت سر امام و رهبری بودند و تا آخرین قطره خون خود و فرزندان شهیدشان ایستادگی کردند خیلی سخت و قابل تصور نیست که تنها خواسته اشان خدمت صادقانه مسئولین کشور است. این سوال را باید از مسئولین پرسید که چرا ملت شریف و شهید پرور ایران در سخت ترین شرایط اقتصادی و معیشتی قرار گرفتند ؟

نقش مدیران کشورها و تاثیر واقعی دستورات ترامپ

جلال الدین سلیمی، کارشناس و تحلیلگر امور بین الملل

البته تحریم های آمریکا در مسایل اقتصاد بین الملل در بین کشورهای ایران و اروپایی بی تاثیر نیست و باعث لغو قراردادهای تجاری می شود و اینکار موجب نوسان بازار ارز و سکه و کالاهای اساسی می شود .
نکته ای که حائز اهمیت است که شاید خیلی از مسئولین ما اعتقاد و باور به حمایت از کالای ایران و دانش بومی در ساخت کالاهای مورد نیاز مردم ندارند و فرصت های اقتصادی را از تولیدکنندگان داخلی گرفته می شود و میزان ضرر و زیان و خسارت های ناشی از واردات بی رویه کالاهایی که در داخل کشور امکان ساخت آنها وجود دارد به شرکت های چینی واگذار می شود و ارزهای زیادی از این مرزهای جغرافیایی خارج می شود .
اگر جمهوری اسلامی ایران بخواهد تاثیر تحریم های آمریکا بر مردم تحمیل نشود راهی جز اعتماد به تولیدکنندگان داخلی را ندارد و باید راه های موانع آن را باز کند .
وقتی ترامپ ببیند که رویکرد ایرانیان اتکا به کالاهای داخلی است منزوی خواهد شد و اینکار باعث عدم اعتیاد آمریکا به تحریم های ایران خواهد شد .

انتهای پیام

 

برچسب‌ها:

نظر شما