شناسهٔ خبر: 27583161 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طنین دعای عرفه در کیش

خبرگزاری صداوسیما

مراسم دعای عرفه در کیش برگزار شد.

صاحب‌خبر -
طنین دعای عرفه در کیشبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، مردم مومن و خدا جوی کیش با حضور در مسجد امام حسن مجتبی و جوار مزار پنج شهید گمنام ، پس از قرائت زیارت عاشورا ، با آوای سید علی حسینی نژاد هم نوا شدند و دعای عرفه را قرائت کردند.
عرفه روز استجابت دعاست و بسیاری از بانوان و آقایان کیش که در مراسم عرفه شرکت کردند با دلهای آکنده از امید به رحمت و مغفرت الهی ، دستها را رو به آسمان بلند کردند و برای عزت مسلمانان ، سربلندی ایران و آمرزش گناهان به درگاه خداوند کریم دعا کردند.
عرفات وادی معرفت خداوند و شناخت خود است و منزلت و عظمت این روز عزیز بر مومنان پوشیده نیست.
ائمه اطهار علیهم السلام به برآورده شدن حاجات در این روز بسیار سفارش کردند و عرفه روزی است که بندگان بی واسطه رو به خدا می ایستند و از خالق کائنات حاجات خود را طلب می کنند.
حجت الاسلام والمسلمین سید حسین شاهچراغی امام جمعه موقت کیش در خصوص منزلت روز عرفه گفت: همانطور که لیالی قدر منزلت ماه رمضان را افزون می کند روز عرفه نیز منزلت ذی الحجه را می افزاید.
وی به تدبر و اندیشه ، مناجات و استغفار و عبادات در این روز پربرکت سفارش کرد.    
mp4
<div id="video-display-embed-code_2528301" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2209003/2528301?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما