شناسهٔ خبر: 27512662 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گسترده شدن سفره‌های مهربانی در مازندران

طرح قربانگاه ابراهیمی ـ. سفره‌های مهربانی، روز عید قربان در مازندران اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از اجرای طرح قربانگاه ابراهیمی ـ. سفره‌های مهربانی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران در روز عید قربان خبرداد.
سعادت با بیان اینکه همه سازمان‌های مردم نهاد خیریه، بهزیستی و کمیته امداد می‌توانند در این طرح مشارکت کنند خاطرنشان کرد: در این طرح هر مشتری می‌تواند در ازای پرداخت مبلغی یک کارت مهربانی دریافت و آن را روی تابلوی جلوی قصابی نصب کند تا نیازمندان هنگام مراجعه به جای پرداخت پول، کارت را به قصاب بدهند و گوشت رایگان بگیرند.
وی افزود:در طرح قربانگاه ابراهیمی ـ. سفره‌های مهربانی با هدف افزایش مسئولیت اجتماعی قصابان ومشارکت مردم در کار‌های خداپسندانه، تا کنون ۱۰ هزار کارت حمایت و مهربانی در ۲۵۰ قصابی‌استان توزیع شد.

به گفته سعادت؛ در اجرای این طرح در امامزاده عباس ساری با مجوز دامپزشکی و کارشناسان دام استان ، خیران سازمان‌های مردم نهاد و موسسه‌های خیریه، با ذبح قربانی خود،آنرا در همانجا بسته بندی و با گروه‌های کمیته امداد میان خانواده‌های نیازمند توزیع می‌کنند.

نظر شما