شناسهٔ خبر: 27506258 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۱۱ | لینک خبر

تیم منتخب هفته چهارم لیگ برتر / غول های شهرستانی از خواب بیدار شدند

امین میران / مرکز خبر ورزش 11

اختصاصی | هیچ یک از بازیکنان دو تیم بزرگ پایتخت در تیم منتخب هفته چهارم لیگ جای نگرفته اند.

صاحب‌خبر -

ورزش 11 - هفته چهارم از هجدهمین دوره لیگ برتر ایران با حوادث تلخ و شیرین بسیاری همراه بود، اما در این بین نتیجه نگرفتن سرخآبی های پایتخت و برتری تیم های بزرگ شهرستانی مانند سپاهان و تراکتورسازی بیش از همه مورد توجه قرار گرفت؛ به همین دلیل برخلاف هفته های گذشته هیچ یک از بازیکنان دو تیم بزرگ پایتخت در تیم منتخب  جای نگرفته اند.

دروازه بان: احمد گوهری (پارس جنوبی جم)

تیم فوتبال پارس جنوبی جم با ارائه یک بازی تماشایی مقابل استقلال توانستند نخستین شکست فصل را به شاگردان شفر متحمل کنند، جمی ها سهم بزرگی از این پیروزی را مدیون گلر جوان خود هستند، احمد گوهری در نیمه دوم دیدار تیمش مقابل استقلال پر ستاره با عکس العمل هایی دیدنی مانع از بازشدن دروازه پارس جنوبی شد تا آن ها با 3 امتیاز ارزشمند به صدر جدول بروند.

گوهری
گوهری


البته در این هفته میلاد فراهانی از نفت مسجد سلیمان و ایمان صادقی از سپیدرود رشت با چندین و چند سیو جز نفرات برتر بودند.

مدافعان: عزت‌الله پورقاز (سپاهان)- کولیبالی (نفت مسجد سلیمان)-علی عبدالله‌زاده (تراکتورسازی)

مدافع تنومند سپاهان در دربی اصفهان بسیار خوش درخشید ، عزت الله پورقاز  در نیمه اول دیدار تیمش مقابل ذوب آهن با ضربه سری دیدنی گل دوم سپاهان را به ثمر رساند تا خیال هواداران زرد پوش استادیوم از پیروزی راحت شود، اما اوج کار این مدافع که با آمدن امیر قلعه نویی دوباره احیا شده است در نیمه دوم بود، جایی که ذوبی ها با تمام توان برای جبران نتیجه روی دروازه نیازمند فشار می آوردند پورقاز  با بازی کم اشتباه خود نمایش بی نظیری داشت.

بازیکنان سپاهان
بازیکنان سپاهان


مدافع  جوان تی تی  ها پس از پشت سر گذاشتن هفته ای کابوس وار  در ورزشگاه یادگار امام تبریز خوش درخشید تا تیمش نخستین پیروزی فصل را مقابل سایپا پر مهره به دست آورد. کولیبالی مدافع بلند بالای نفت مسجد سلیمان هم که یار غار ویسی به حساب می آید در دیدار تیمش مقابل پرسپولیس یکی از خوب های میدان بود تا نامش در بین بهترین های هفته ثبت شود.

کولیبالی
کولیبالی


هافبک ها: اشکان دژاگه (تراکتورسازی) - روح الله سیف اللهی ( پارس جنوبی جم) - حسین پورامینی (پارس جنوبی) - پیمان بابایی (گسترش فولاد)


کاپیتان تیم ملی  این هفته در ورزشگاه یادگار امام تبریز شبی رویایی را برای هواداران تیمش رقم زد، اشکان دژاگه  بار ها و بارها با حرکات تکنیکی و ارسال های بی نقص باعث شد تا دروازه سایپا تهدید شود، فوتبال فانتزی اشکان در برابر سایپا  صحنه های بسیار زیبا را در ورزشگاه یادگار امام تبریز به ثبت رساند.

 

 

اشکان دژاگه
اشکان دژاگه


در شب صدرنشینی پارس جنوبی جم به غیر از دروازه بان این تیم نفرات خط میانی هم نقش بسزایی در پیروزی تیمشان داشتند، حسین پور امینی یکی از نفرات کمتر شناخته شده لیگ است که آینده ای درخشان دارد، این بازیکن در اکثر نبرد های تن به تن در دیدار تیمش مقابل استقلال پیروز شد و اجازه نداد تا نفراتی چون فرشید اسماعیلی در تیم رقیب فرصتی برای خود نمایی داشته باشند. در کنار پور امینی نباید حرکات ویان کننده روح الله سیف اللهی را  از یاد برد، وینگر سرعتی جمی ها  در نیمه اول خط دفاع استقلال را به بد ترین وضع ممکن در آورده بود.

 

حسین پور امینی
حسین پور امینی


پیمان بابایی  هافبک جویای نام گسترشی ها که در این هفته توانست پس از 307 دقیقه  دورازه شیخ ویسی را باز کند یکی دیگر از نفرات است که می توان در تیم منتخب هفته جای داد.

مهاجمان: مهرداد محمدی ( سپاهان)- وحید خشتان (استقلال خوزستان) -حسن بیت سعید (فولاد خوزستان)

یکی دیگر از پدیده های لیگ امسال وحید خشتان است، بازیکنانی که در چهار هفته ابتدایی لیگ با به ثمر رساندن 4 گل در صدر جدول آقای گلی ایستاده است  آینده ای درخشان همانند وحید امیری در پیش دارد، خشتان در دربی جنوب کشور هر دو گل تیمش برابر  صنعت نفت را به ثمر رساند تا شاگردان یزدی هفته چهارم را با یک امتیاز خارج از خانه به پایان برسانند.

وحید خشتان
وحید خشتان


مهاجم سابق استقلال تهران را باید یکی از بازیکنان تاثیر گذار لیگ تا پایان هفته چهارم دانست، بیت سعید  این روز ها یک تنه برای فولاد خوزستان امتیاز جمع می کند، این مهاجم در دیدار برابر نساجی با گرفتن یک پنالتی و تاثیر گذاری مستقیم روی گل دوم فولاد بهترین بازیکن تیمش لقب گرفت.

دربی اصفهان آن قدر حساس و جذاب بود که نتوانستیم از روی نام گلزن اول سپاهانی ها به سادگی عبور کنیم، مهرداد محمدی  زننده گل اول سپاهان مقابل ذوب آهن یکی از نفراتی است که می تواند زیر نظر امیر قلعه نویی به تیم ملی راه پیدا کند.

سایت ورزش 11، بصورت کاملا خصوصی فعالیت می کند و هیچگونه وابستگی به ارگان و یا سازمان دولتی ندارد، جهت حمایت از این سایت مردمی، ما را به دوستان و آشنایان خود معرفی کنید.

نظر شما