شناسهٔ خبر: 67608260 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مصدومیت موراتا به خاطر ضربه حراست ورزشگاه

روزنامه مارکا خبر داد آلوارو موراتا هنگام جشن پایان بازی تیمش مقابل فرانسه مصدوم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال اسپانیا با درخشش لامینه یامال توانست فرانسه را شکست دهد و فینالیست جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴ شود.

در پایان این بازی آلوارو موراتا بر اثر برخورد با مامور حراست ورزشگاه مصدوم شد. مدتی پس از پایان دیدار تیم‌های ملی اسپانیا و فرانسه، یک تماشاگر با پیراهن تیم ترکیه به سمت زمین مسابقه دوید تا با فوتبالیست اسپانیایی عکس بگیرد. چند افسر امنیتی به سمت او دویدند اما یکی از افسران سر خورد و با موراتا برخورد کرد. پای راست مهاجم اسپانیا ضربه دید و دچار مصدومیت شد. او پس از این حادثه زانویش را نگه داشت و چند دقیقه لنگید.

در حال حاضر حضور این بازیکن در فینال یورو ۲۰۲۴ در هاله‌ای از ابهام است. سرمربی تیم ملی اسپانیا نیز در نشست خبری گفت که فعلا نمی‌تواند درباره حضور موراتا در فینال حرف نهایی را بزند. دلافوئنته خاطرنشان کرد که این بازیکن ضربه بدی متحمل شد اما امیدوار است که بتواند از این مهاجم در دیدار سرنوشت‌ساز مقابل برنده دیدار هلند و انگلیس استفاده کند. 

در دیدار نیمه نهایی ابتدا کولو موآنی توانست روی سانتر زیبای ام‌باپه دروازه اسپانیا را باز کند اما در همان نیمه اول قرمزپوشان موفق شدند با گل‌های لامینه یامال و دنی اولمو فرانسه را شکست دهند.

انتهای پیام

نظر شما