شناسهٔ خبر: 273963 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

جمهوری اسلامی: چه کسی تضمین داد، مملکت بیمه امام زمان است و آسیبی به آن نمی رسد

صاحب‌خبر -

به گزارش جماران، روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی نوشت:


وضعیت منطقه ودرست در همسایگی ما چه در غرب و چه در شرق شرایط به گونه‌ای خطرناک و طراحی شده، در حال بروز و ظهور است. در همین ماه مبارک و شاید با دهان روزه، افراد منحرفی بنام اسلام، در حال دریدن شکم زنان مسلمان و سربریدن نوزاد و مادر هستند و انحرافی بالاتر از این می‌شود که این اعمال وحشیانه را به قصد قربت الهی انجام داد؟!


یکی از اهداف اصلی این نقشه‌های شوم، تهدید تمامیت ارضی و آرمان‌های جمهوری اسلامی است. آتش از خانه‌های همسایگان به آسمان می‌رود، وقت آن نرسیده ما اهالی این خانه دست از جدال‌های بیهوده برداریم. در این شرایط انتقام‌کشی برای مقامی که از دست داده‌ایم یا دلمان می‌خواست بدست بیاوریم و نشد و بر آشفتن از کوچک‌ترین انتقاد و یا حتی نظر اصلاحی، چقدر مبتذل و حقیر به نظر می‌آید؟


به غلط نتیجه نگیریم که مملکت ما بیمه امام زمان(عج) است و هرگز آسیبی به آن نمی‌رسد. چه کسی چنین تضمینی داده است؟ اگر ما به دست خود دسته دسته هیزم آز و امیال شخصی را بر آتش اختلاف می‌ریزیم، چرا از امام زمان و مقدسات، برای توجیه خطاهای خود، هزینه‌ها نموده و ادعاهای بی‌اساس داریم؟ حفظ این نظام که به فرموده امام عزیز راحل(ره) از اهم واجبات است، تنها و تنها در سایه وحدت و همدلی خود ما به دست می‌آ‌ید ولاغیر. نمی‌توان باد کشت و انتظار داشت که طوفان درو نکنیم. پس ضرورت هم‌صدایی و وحدت در این شرایط از همه وقت محسوس‌تر است و هرکس به آن بی‌توجه باشد و برای تحقق آن قدمی که می‌تواند برندارد، لاجرم در پیشگاه خداوند و مردم و تاریخ خیانت‌کار شناخته خواهد شد.

نظر شما