شناسهٔ خبر: 27357179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کشف 164 تن مواد غذایی احتکار شده در زاهدان

خبرگزاری صداوسیما

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 164 تن مواد غذایی و پکیج احتکار شده به ارزش 24 میلیارد و 400 میلیون ریال در زاهدان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان ، سردار  محمد قنبری گفت: روز گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی استان در پی یک سری تحقیقات میدانی با شناسایی محل نگهداری مقادیر زیادی مواد غذایی احتکار شده در یک انبار بزرگ در زاهدان در بازرسی از این انبار 110 تن انواع مواد غذایی احتکار شده شامل روغن ، چای، قند، شکر و برنج کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: همچنین  ماموران یگان امداد و پلیس امنیت عمومی استان در بازرسی از 2 انبار دیگر در حاشیه شهر زاهدان 55 تن برنج و 40 دستگاه پکیج احتکار شده كشف كردند.
سردار قنبری با اشاره به پلمب این 3 انبار و معرفی افراد متخلف به مقام قضائی گفت : ارزش کالاهای کشف شده 24 میلیارد و 400 میلیون ریال برآورده شده است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعاليت غيرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند تا نسبت به شناسايي و دستگيري متخلفان اقدام شود. 

نظر شما