شناسهٔ خبر: 26040941 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ترامپ با نخست‌وزیر سنگاپور دیدار کرد

رئیس‌جمهور آمریکا با نخست‌وزیر سنگاپور درباره دیدار آتی خود با رهبر کره شمالی گفتگو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارشگروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، در آستانه نشست خود با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، در سنگاپور، با نخست وزیر این کشور دیدار کرد.

ترامپ در این دیدار، نشست با کیم جونگ اون را به عنوان فرصتی توصیف کرد که تنها یک بار در مسیر برقراری صلح فراهم شده است.

ترامپ با نخست‌وزیر سنگاپور دیدار کرد

 ترامپ از نخست وزیر سنگاپور به سبب میزبانی نشست تاریخی روز سه‌شنبه وی با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی قدردانی کرد. او همزمان با ورود هیئت‌های نمایندگی دو کشور به اتاقی که برای صرف ناهار اختصاص داده شده بود به لی هسین لونگ، نخست وزیر سنگاپور، اعلام کرد دیدار با وی مایه افتخار است.

در این دیدار دو طرف پس از نشستی دوجانبه و پیش از آنکه برای صرف ناهار وارد اتاق شوند در حضور عکاسان با یکدیگر دست دادند.  مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا، جان کلی، رئیس دفتر ترامپ، و جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا از جمله اعضای هیئت نمایندگی آمریکا در این مراسم بودند.

ترامپ روز گذشته برای دیدار و گفتگو با رهبر کره شمالی به سنگاپور، که کشور میزبان برگزاری مذاکرات میان دو طرف است، سفر کرد.

روز گذشته نیز رهبر کره شمالی و نخست وزیر سنگاپور با یکدیگر دیدار کردند.  در این دیدار که در کاخ ریاست جمهوری سنگاپور برگزارش  شد، رهبر کره شمالی گفت: «همه دنیا، دیدار تاریخی سران جمهوری دموکراتیک خلق کره و آمریکا را مشاهده می‌کند.»

انتهای پیام/

دیدار ترامپ با نخست‌وزیر سنگاپور

 

نظر شما