شناسهٔ خبر: 25800258 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

قتل نگهبان ساختمان در شهرک گلستان تهران متهم دستگیر شد

به گزارش دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرگرد عبدالمجید حسنوند افزود: ساعت هشت و 6 دقیقه صبح دیروز(یکشنبه) حسب اعلام فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر

صاحب‌خبر - به گزارش دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرگرد عبدالمجید حسنوند افزود: ساعت هشت و 6 دقیقه صبح دیروز(یکشنبه) حسب اعلام فوریتهای پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در آدرس شهرک گلستان بلوار کوهک نگهبانی ساختمان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.
وی ادامه داد: در بررسی ها مشخص شد که فردی 65 ساله از ناحیه سینه، پهلو و گردن مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است و علت مرگ پس از معاینات اولیه عوامل اورژانس خونریزی شدید داخلی عنوان شد.
به گفته سرگرد حسنود تحت نظارت بازپرس کشیک قتل تحقیقات در این زمینه آغاز و مشخص شد که مقتول، نگهبان ساختمان مذکور است.
وی با بیان اینکه دوربین های محل وقوع قتل توسط ماموران مورد بازبینی قرار گرفت، گفت: در این راستا ضارب شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
سرگرد حسنوند در خصوص نحوه دستگیری قاتل نیز گفت: حدود 2 ساعت پس از وقوع قتل شخصا در حال انجام تحقیقات میدانی از محل بودم که فردی را شبیه به ضارب در حالی که مشغول پرس و جو در خصوص حادثه بود، مشاهده و نسبت به دستگیری وی اقدام شد.
سرپرست کلانتری 141 شهرک گلستان تصریح کرد: پس از بررسی های لازم و بازجویی فنی مشخص شد متهم نیز در آن ساختمان مشغول به کار بوده و به دلیل اختلافات شخصی با نگهبان ساختمان اقدام به قتل وی کرده است.
سرگرد حسنوند خاطرنشان کرد: در این خصوص پرونده ای تشکیل و برای سیر مراحل به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.
*برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید.
خبرنگار: مهدی مقدر انتشاردهنده:موسی فعالیان
تهرام/9343 / 1539
انتهای پیام

نظر شما