شناسهٔ خبر: 25752993 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

کاهش ۸ درجه ای دمای شهرهای شمالی/ پایتخت گرمتر می شود

خبرگزاری شبستان: مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه روز یکشنبه برای استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل و خراسان شمالی کاهش دمای ۵ تا ۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود، گفت: دمای هوای تهران طی روزهای آتی، افزایش می یابد.

صاحب‌خبر -

احد وظیفه، مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی شبستان گفت: امروز با تضعیف سامانه بارشی، بارندگی به برخی مناطق شمال غرب، ارتفاعات البرز، غرب دریای خزر و برخی نقاط غرب محدود می شود و برای این مناطق رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می شود.

 

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا، شرایط مشابه برای شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و بخش هایی از دامنه های زاگرس مرکزی و ارتفاعات کرمان پیش بینی می شود.

 

وظیفه با بیان اینکه روز یکشنبه شدت بارش ها در استان گلستان و بخش هایی از استان گیلان پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: روز دوشنبه نیز برای ارتفاعات البرز و بخش هایی از شمال غرب رگبار باران پیش بینی می شود.

 

وی یادآور شد: از اواخر وقت امروز و فردا، وزش باد شدید در استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل، استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و به تدریج در شمال شرق و شرق کشور رخ خواهد داد و در برخی مناطق با گرد و خاک همراه خواهد بود.

 

وظیفه ادامه داد: روز یکشنبه برای استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل و خراسان شمالی کاهش دمای 5 تا 8 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

 

وی درباره وضعیت هوای تهران نیز گفت: آسمان امروز کمی ابری در بعضی ساعات افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوای تهران در گرم ترین زمان 31 درجه سانتیگراد و در خنک ترین زمان 20 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

 

نظر شما