شناسهٔ خبر: 25665477 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرشاسبی: حرفهایم درباره کی روش بماند بعد از جام جهانی

سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: حرفهای زیادی درباره کی روش دارم که بماند بعد از جام جهانی فوتبال، زیرا در حال حاضر فقط باید از تیم ملی حمایت کرد.

صاحب‌خبر -

گرشاسبی: حرفهایم درباره کی روش بماند بعد از جام جهانیبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ حمیدرضا گرشاسبی  سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با رادیو تهران و درباره خط خوردن سیدجلال حسینی از تیم ملی گفت: کسی انتظار نداشت با این همه زحمتی که سیدجلال برای تیم ملی کشیده او خط بخورد اما به هر حال وظیفه همه ما حمایت از تیم ملی است و فکر می‌کنم تا این لحظه کنار گذاشتن 4 بازیکن قطعی نشده اما به عنوان یک شهروند می‌گویم، وقتی سیدجلال گل پیروزی ما را به الجزیره زد دلم لرزید که او از تیم ملی خط می‌خورد!

وی افزود: رفتارهایی در این مدت دیده بودم که بعد از جام جهانی درباره آن صحبت خواهم کرد. به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره کی‌روش صحبت‌هایی دارم، تیم ما بهترین دفاع، بهترین حمله، بهترین تیم و بهترین گلزن را در اختیار دارد اما سزاوار نبود که 7 بازیکن ما این طور تحلیل بروند. همه بازیکنان دوست دارند در تیم ملی حضور داشته باشند و برای کشور افتخارآفرین باشند اما این رفتارها با کاپیتان پرسپولیس حرفه‌ای نبود.

گرشاسبی درباره تمدید قرارداد با برانکو، گفت: محرومیت از نقل و انتقالات باعث شده بود تا برانکو برای تمدید قرارداد احتیاط کند اما او همیشه می‌گفت که عاشق پرسپولیس و ایران است و از طرفی هم حدود 12 بازیکن قراردادشان رو به اتمام بود و ما در نهایت با رایزنی توانستیم این توافق را انجام دهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت مسلمان و احمدزاده افزود: مسلمان باید به باشگاه بیاید و صحبت کند تا تکلیفش مشخص شود. اگر قرار باشد نیمکت‌نشینی او ادامه داشته باشد هم او ضرر می‌کند و هم پرسپولیس تا این لحظه هم پیشنهادی برای مسلمان به دست ما نرسیده چون نیازی به این موضوع نیست چرا که او بازیکن آزاد است و قراردادش تمام شده است. درباره احمدزاده و سایر بازیکنان باید بگویم به جز صادق محرمی که پیشنهاد جدی از اروپا داشت پیشنهاد دیگری درباره سایر بازیکنان به دست ما نرسیده و شاید هم با خودشان مذاکراتی انجام شده باشد. ما مشکلی نداریم و قرار است با بازیکنان بعد از اتمام تعطیلات صحبت کنیم.

وی درباره اینکه برانکو سروش رفیعی را میخواهد یا خیر هم گفت: اسم هیچ بازیکنی مطرح نیست، ما منتظر بچه‌های خودمان هستیم اما اگر پنجره نقل و انتقالات باز شود دست ما هم باز خواهد بود اما اگر پنجره باز نشود باید تدابیری بیندیشیم تا در نیم‌فصل دوم دست ما باز باشد. تا زمانی که با بازیکنان خودمان مذاکره نکنیم از نظر اخلاقی و حرفه‌ای صبر خواهیم کرد اما اجازه نمی‌دهیم پرسپولیس با کمبود بازیکن روبه‌رو شود.

وی در پایان افزود: هیچ گاه قول ندادم پنجره نقل و انتقالات باز شود اما همه ی تلاشمان را انجام می دهیم تا بدبینی‌ها را از پرسپولیس برداریم.

نظر شما