شناسهٔ خبر: 24314303 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور رئیس فیفا در ایران بهترین فرصت برای ماست

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس: حضور اینفانتینو «رئیس فیفا» در ایران و در روز شهرآورد بهترین فرصت برای ما است تا دغدغه هایمان را به او انتقال دهیم.

صاحب‌خبر -
حضور رئیس فیفا در ایران بهترین فرصت برای ماستحمیدرضا گرشاسبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما افزود: خوشحالیم از اینکه وی از نزدیک قرار است دربی تهران را ببیند و این بهترین فرصت برای ماست تا یک دغدغه بزرگ خودمان را به او انتقال دهیم.
وی گفت: ابتدا باید با او درباره ضایع شدن حق باشگاه‌های ایرانی در رویارویی با تیم‌های عربستانی صحبت کنیم، زیرا متاسفانه با تصمیم «ای اچ سی» در حالیکه باید بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت انجام شود، اما ما مجبوریم با تیم‌های عربستانی در کشور ثالث بازی کنیم.
گرشاسبی افزود: نکته مهم این است که پرسپولیس به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقال مشکلات بزرگی برایش پیش آمد و ما امیدوار هستیم با صحبت‌هایی که با رئیس فیفا داریم راهکاری پیدا شود تا محرومیت ما هر چه زودتر برطرف شود.
وی درباره کُری خوانی عضو هیئت مدیره استقلال درباره اینکه روز دربی به پرسپولیس سه یا چهار گل می‌زنیم گفت:: البته من نمی‌دانم آقای زمانی چه صحبتی با شما داشته است، اما به ایشان توصیه می‌کنم نگاهی به جدول رده بندی و اعداد و ارقام بیاندازند آن موقع بهتر می‌توانند برای پرسپولیس کُری بخوانند (با خنده).
گرشاسبی افزود: امیدوارم روز دربی هر تیمی که بهتر است برنده بازی شود، اما تیم ما درحال حاضر آمادگی خوبی دارد و شک ندارم که پنج شنبه بازیکنان ما می‌توانند استقلال را شکست دهند.
وی گفت:: مشکلات مالی ما خوشبختانه کم شده است، اما بقدری بدهکار هستیم که وقتی پولی به حساب باشگاه واریز می‌شود ناخودآگاه طلبکاران پیدایشان می‌شود البته باشگاه الغرافه قطر تقریبا نیمی از طلب ما را بابت انتقال صارمی داده است هر چند ما نمی‌توانیم جزئیات بیشتری را عنوان کنیم، چون این مباحث محرمانه است.

نظر شما