شناسهٔ خبر: 2560493 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان:

مردم ایران بر اعتقادات دینی خود پایبند هستند

توجه به لایحه های پیدایش و ظهور حماسه 9 دی، پرهیز از سطحی نگری، شیوه های براندازی جنگ نرم دشمنان در سطح جهان و تبین ابعاد و پیامدهای داخلی و خارخی 9 دی از جمله این اهداف است.

صاحب‌خبر -

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان , گفت: ماهیت فتنه 88 باعث خشم مردم شد و این حماسه بزرگ خلق گردید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سید سعید حسینی، امروز سه شنبه (18 آذر) در جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی اظهار داشت: امسال برای پنجمین سال متوالی مردم سراسر کشور بالاخص مردم همیشه در صحنه استان زنجان آماده اجرای برنامه های متعدد برای روز بصیرت و میثاق امت با ولایت می شوند.

حسنی , با اشاره به اینکه در این روز تاریخی حق بر باطل پیروز شد و ملت ایران نشان دادند همواره پیرو ولایت فقیه هستند، افزود: ماهیت فتنه 88 باعث خشم مردم شد و این حماسه بزرگ خلق گردید.

این مقام مسئول با یادآوری اینکه این حماسه بی نظیرترین حرکت حماسی در این نظام بود، ادامه داد: ملت ایران در این حماسه نشان دادند که بر اعتقادات دینی خود پایبند هستند.

حسینی به اهداف تشکیل ستاد 9 دی اشاره کرد و افزود: توجه به لایحه های پیدایش و ظهور حماسه 9 دی، پرهیز از سطحی نگری، شیوه های براندازی جنگ نرم دشمنان در سطح جهان و تبین ابعاد و پیامدهای داخلی و خارخی 9 دی از جمله این اهداف است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ایمان وباورهای دینی مردم، رهبری هوشندانه مقام معظم رهبری، بصیرت ملت و حضور همیشه در صحنه آنان را از عوامل خلق این حماسه عنوان کرد و گفت: عشق به اهل بیت(علیه السلام) عامل قدرتمندی در تولید قدرت مردمی و پیروزی آنان در شکست دشمنان بود.

وی در پایان به برنامه های این حماسه در استان اشاره کرد و افزود: امسال نیز همچون سنوات گذشته اجتماع عظیم مردم در حسینیه اعظم زنجان، نصب بنر در سطح شهر، به صدا درآمدن زنگ بصیرت در مدارس و دیدار با ائمه جمعه اجرا می شود.

نظر شما