شناسهٔ خبر: 25500517 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

با همت کانون جهادی انصارالمهدی؛

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در جیرفت برگزار شد+ تصاویر

کانون جهادی انصارالمهدی (عج) دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ششمین حرکت جهادی خود را با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی و شورای دانشجویی نظام پرستاری جنوب استان در مناطق محروم اسلام آباد برگزار کرد.

صاحب‌خبر -
اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در جیرفت برگزار شد+ تصاویر
 
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کانون جهادی انصارالمهدی (عج)  دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ششمین حرکت جهادی خود را با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی و شورای دانشجویی نظام پرستاری جنوب استان  به مدت ۲ روز در مناطق محروم اسلام آباد برگزار کرد.

 این اردو با مسئولیت میلاد خوش دامن دبیر کانون جهادی انصارالمهدی (عج) با حضور جمعی از دانشجویان و با هدف خدمت به مناطق محروم جنوب استان برگزار شد.

در این اردوی جهادی ۳۴ نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در زمینه‌های فرهنگی، بهداشتی و درمانی خدمت رسانی کردند.

اکیپ پزشکی کانون جهادی با همکاری شورای دانشجویی نظام پرستاری جنوب استان در روستای عباس آباد واقع در ۲۵ کیلومتری اسلام آباد حضور یافتند و در قالب هفت کارگروه تخصصی به ارائه خدمات پرداختند و بیش از ۲۰۰نفر از اهالی روستا غربالگری و ویزیت شدند و خدمات آموزشی و مشاوره‌ای را دریافت کردند.

همچنین اکیپ پزشکی کانون جهادی با همکاری کانون سلامت دانشگاه در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه در روستای سعید آباد واقع در ۱۵ کیلومتری اسلام آباد حضور یافتند و در قالب هفت کارگروه تخصصی به بیش از ۱۵۰ نفر از اهالی روستا خدمات مشاوره‌ای و آموزشی ارائه و غربالگری‌های لازم انجام دادند.

لازم به ذکر در این اردو هفت کارگروه از جمله bmi-bp-bs کودکان –مشاوره و مکمل درمانی، فوریت‌های پزشکی، بهداشت دهان و دندان به کار تخصصی پرداختند و سایر خدمات از جمله hom visite نیز انجام شد و بیش از ۲۰۰ کودک از آموزش‌های بهداشتی و فرهنگی استفاده کردند.
 
 
 
اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در جیرفت برگزار شد+ تصاویر اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در جیرفت برگزار شد+ تصاویر اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در جیرفت برگزار شد+ تصاویر   اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی در جیرفت برگزار شد+ تصاویر

نظر شما