شناسهٔ خبر: 25498953 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شهادت یک جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی

خبرگزاری صداوسیما

يک جوان فلسطيني که نظاميان رژيم فلسطيني او را زخمي کرده بودند به شهادت رسيد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ جديدترين اخبار و رويدادهاي سرزمين هاي اشغالي در بيست و چهار ساعت گذشته به شرح ذيل است. 

شهادت یک جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاري فرانسه از غزه وزارت بهداشت اسرائیل روز شنبه اعلام کرد يک جوان فلسطيني که طي تظاهرات روز جمعه در مرز بين نوار غزه و رژيم صهيونيستي توسط نظاميان اين رژيم زخمي شده بود روز شنبه به شهادت رسيد .
وزارت بهداشت اسرائیل در غزه که جنبش حماس مديريت آن را بر عهده دارد از به شهادت رسيدن اين جوان 15 ساله فلسطيني خبر داد که نظاميان اسرائيلي وي را در نزديکي رفح در جنوب نوار غزه از ناحيه سر زخمي کرده بودند.

  

اسرائیل نظاميان خود را در اطراف نوار غزه و کرانه باختري دو برابر مي کند

به گزارش خبرگزاري فرانسه از قدس ارتش رژيم صهيونيستي روز شنبه اعلام کرد قصد­ دارد براي مقابله با تظاهرات احتمالي فلسطيني ها عليه انتقال سفارت آمريکا به قدس ،­تعداد نيروهاي نظامي خود را در اطراف نوار غزه و کرانه باختري رود اردن دو برابر مي کند.
سخنگوي ارتش اسرائيل در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد دو تيپ پياده نظام ارتش اسرائيل هفته آينده در اطراف نوار غزه و يک تيپ پياده نظام ديگر در اطراف کرانه باختري رود اردن مستقر خواهند شد تا بتوانند در صورت برگزاري احتمالي تظاهرات فلسطيني ها عليه انتقال سفارت آمريکا به قدس، با آنها مقابله کنند.

 

سه هزار نماينده پارلمان از کشورهاي جهان « سند حمايت از قدس » را امضا مي کنند

به گزارش خبرگزاري آناتولي ترکيه از استانبول ، اتحاديه غير دولتي « بين المجالس براي قدس » روز شنبه در بيانيه اي از مشارکت حدود 3000 نماينده پارلمان در امضاي « سند قدس » براي حمايت از حقوق فلسطينيان خبر داد.
اين بيانيه در نشست مطبوعاتي در شهر استانبول ترکيه که در آن بيش از 50 نماينده پارلمان از کشورهاي الجزاير ، تونس ، سودان ، مصر ، فلسطين ، اردن ، عراق ، يمن ، ليبي و ترکيه حضور داشتند اعلام شد.

 

جنگنده هاي اسرائيلي شمال نوار غزه را هدف قرار دادند

شبکه تلويزيوني الجزيره اعلام کرد: جنگنده هاي اسرائيلي يک موضع گروه هاي مقاومت فلسطيني را در شمال نوار غزه هدف قرار دادند.

 

 

نظر شما