شناسهٔ خبر: 25476905 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مقاومت هرگز رژيم صهيونيستي را به رسميت نخواهد شناخت

اسماعيل هنيه تأکيد کرد: مقاومت هرگز سلاح خود را بر زمين نخواهد گذاشت و ما هرگز دشمن صهيونيستي را به رسميت نخواهيم شناخت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از شبکه تلويزيوني العالم، رئيس دفتر سياسي جنبش حماس در جمع تظاهرکنندگان فلسطيني در نوار غزه تأکيد کرد: مقاومت هرگز سلاح خود را بر زمين نخواهد گذاشت و ما هرگز دشمن صهيونيستي را به رسميت نخواهيم شناخت.
اسماعيل هنيه رئيس دفتر سياسي جنبش حماس که در تظاهرات روز بزرگ بازگشت در شرق منطقه البريج در نوار غزه سخنراني مي کرد، گفت: آزادي اسراي فلسطيني امانتي بر عهده ما است و آنها به آغوش خانواده هاي خود باز خواهند گشت. هفتاد سال از اشغال سرزمين فلسطين و آواره کردن ملت فلسطين مي گذرد و اشغالگران تصور مي کردند ما با گذر زمان حق، سرزمين، فلسطين، مسجد الاقصي و قدس خود را فراموش مي کنيم، اما امروز مردمان ما اعم از زنان و مردان در منطقه الوسطي (دير البلح) مي گويند هرگز فلسطين، قدس و مسجد الاقصي را فراموش نخواهيم کرد. ما هرگز فلسطين ممتد از بحر (فرات) تا نهر (نيل) را فراموش نخواهيم کرد و هرگز هرگز هرگز اسرائيل را به رسميت نخواهيم شناخت.

وي افزود: اين يک شعار نيست بلکه شيوه، اصل، باور، واقعيت، اعتقاد و تفکري است که سازش و معامله را نمي پذيرد. يازده سال است که ما را در نوار غزه محاصره کرده اند و سه جنگ را عليه ما به راه انداخته اند تا ما را مجبور کنند اسرائيل را به رسميت بشناسيم، اسلحه مقاومت را زمين بگذاريم و توافقنامه هاي ظالمانه با دشمن صهيونيستي را به رسميت بشناسيم، اما ما گفتيم اسرائيل را به رسميت نمي شناسيم و ­مقاومت هرگز اسلحه خود را زمين نمي گذارد بلکه تسليحات خود را توسعه و گسترش مي دهد.

mp4
<div id="video-display-embed-code_2190188" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2125299/2190188?width=340&height=240"></script></div>

هنيه گفت: در آغاز محاصره نوار غزه موشک قسام بردي در حد دو يا سه کيلومتر تا خارج از مرزهاي نوار غزه داشت، اما در سال 2014 دلاوران گردان هاي قسام حيفا را هدف قرار دادند و اکنون سلاح هاي مقاومت دشمن ما را به هراس و وحشت افکنده و اعتماد و اطمينان را براي ملت فلسطين به ارمغان آورده است. خداوند به جوانان ما و اسلام و فلسطين عزت ببخشد؛ اين ملت بزرگ در کرانه باختري و نوار غزه و خارج از اراضي فلسطين محدوده 1948، يک ملت واحد است و در پشت آنان يک امت عظيم قرار دارد.

وي افزود: امت اسلامي با وجود اينکه دچار گرفتار و مشکلات شده است اما فلسطين را در قلب خود جاي داده است و مقاومت بر بالاي سر اين امت جاي دارد. ما به امت شهدا و اسرا و بزرگان وابسته ايم، ما به امتي وابسته هستيم که بزرگاني مانند شيخ احمد ياسين، فتحي شقاقي، ياسر عرفات و همه دلاوران آن را رهبري مي کنند.

نظر شما