شناسهٔ خبر: 25474756 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دو شهيد و 167 زخمي در حمله صهيونيست ها به تظاهرات بازگشت

دو فلسطيني در تيراندازي نظاميان صهيونيست به فلسطينيان در نوار غزه به شهادت رسيد و 167 زخمي شدند که حال هفت نفر از آنان وخيم گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما از آخرين اخبار و تحولات درباره هفتمين تظاهرات بازگشت فلسطينيان:

براي هفتمين هفته متوالي هزاران نفر از مردم نوار غزه به مرز با سرزمین اشغالی رفتند تا از لزوم بازگشت مردم فلسطین به سرزمین خود حمايت کنند.

شبکه تلويزيوني الميادين اعلام کرد، ده ها جوان فلسطيني به گذرگاه تجاري کرم ابوسالم در شرق رفح در جنوب نوار غزه يورش بردند.

خبرنگار شبکه تلويزيوني العالم که در ميان تظاهرکنندگان فلسطيني در شرق منطقه البريج در نوار غزه حضور داشت، از سقوط يک پهپاد جاسوسي رژيم صهيونيستي که در آسمان اين منطقه در حال پرواز بود خبر داد و گفت اين پهپاد که سومين پهپاد سرنگون شده در روز جمعه است به وسيله تورهاي صيدي که بادبادک ها آن را حمل مي کردند سرنگون شده است.

­شبکه تلويزيوني المسيره اعلام کرد يک فلسطيني که در درگيري با نظاميان صهيونيست در شهر الخليل در کرانه باختري زخمي شده بود بر اثر شدت جراحات وارده به شهادت رسيد.

­شبکه تلويزيوني العالم اعلام کرد دو فلسطيني در تيراندازي نظاميان صهيونيست به فلسطينيان شرکت کننده در راهپيمايي هاي حق بازگشت در نوار غزه به شهادت رسيد و 167 زخمي شدند که حال هفت نفر از آنان وخيم گزارش شده است.

شبکه تلويزيوني الحدث گزارش داد: وزارت بهداشت فلسطين اعلام کرد: در درگيري ميان فلسطينيان و نظاميان اشغالگر، 50 تن زخمي شدند که حال 4 تن از آنها وخيم است.

شبکه تلويزيوني الميادين به نقل از وزارت بهداشت فلسطين از شهادت جبر سالم ابو مصطفي 40 ساله در تيراندازي نظاميان صهيونيست در شرق خان يونس در نوار غزه خبر داد و اعلام کرد: نيروهاي اشغالگر صهيونيست با شليک گلوله به سينه ابو مصطفي وي را به شهادت رساندند.

نظاميان اشغالگر پرتاب گاز اشک آور به سمت تظاهرکنندگان در نوار غزه را تشديد کردند.

بر اثر حملات نظاميان صهيونيست به سمت تظاهرکنندگان در نوار غزه، يک دختر جوان فلسطيني زخمي شد. 

شبکه تلويزيوني الميادين گزارش داد: جوانان فلسطيني توانستند يک پهپاد تصوير برداري اسرائيل را سرنگون کنند.

شبکه تلويزيوني الميادين از افزايش قابل توجه شمار تظاهرکنندگان در راهپيمايي حق بازگشت در نوار غزه خبر داد.

تظاهرکنندگان مقابل مواضع نظاميان اشغالگر که بر نوار غزه اشراف دارد، تجمع کرده اند.

تظاهرکنندگان بادبادک هاي آتش زا را بر فراز مواضع نظاميان اشغالگر که همجوار نوار غزه است، به پرواز درآوردند.

در خبري ديگر شبکه تلويزيوني العالم گزارش داد: بر اثر حملات تک تيراندازان نظاميان صهيونيست يک کودک در شرق البريج در نوار غزه، از ناحيه سر به شدت زخمي شد.

شبکه تلويزيوني الميادين گزارش داد: وزارت بهداشت فلسطين اعلام کرد يکي از تظاهرکنندگان در شمال نوار غزه به شدت زخمي شده است.

شرکت کنندگان در راهپيمايي بازگشت، در حال نزديک شدن به نوار مرزي در غزه هستند و يک زنجيره انساني تشکيل مي دهند.

نظر شما