شناسهٔ خبر: 25430059 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

نمايش داعش در تهران جنجالي شد

عذرخواهي حاتمي‌كيا از مردم به خاطر ماجراي پرديس كوروش

روزنامه جوان

ابراهيم حاتمي‌كيا به خاطر ماجراي پرديس سينمايي كوروش كه در آن از كاراكترهاي داعشي براي جذب مخاطب استفاده شده بود از مردم عذرخواهي و طلب حلاليت كرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش «جوان» دوشنبه شب گروهي نمايشي با هيبت تروريست‌هاي داعشي براي تبليغات فيلم سينمايي «به وقت شام» با اسب و شمشير و اسلحه وارد پرديس سينمايي كوروش شدند كه اين موضوع باعث هراس و دلخوري برخي حاضران شد. ابراهيم حاتمي‌كيا همان شب در واكنش به برخي اعتراض‌ها از چنين اتفاقي اظهار بي‌اطلاعي كرد و آن را تقبيح كرد. وي روز گذشته نيز در يادداشتي كه در صفحات مجازي منتشر شد، بار ديگر از مردم بابت اين اقدام عذرخواهي كرد.
در پيام ابراهيم حاتمي‌كيا آمده است: بچه‌هاي گروه تبليغاتي فيلم «به وقت شام»، من شاهد زحمات مؤمنانه و شبانه‌روزي شما در اين چند ماه بودم ولي اين نمايش كوروش در شأن «به وقت شام» نبود. خستگي دو ماه سفر به شهرهاي ايران بر تنم ماند. من تصورم آن بود كه قرار است كسي به شكل ريش قرمز در فضاي بيروني كوروش بايستد و مردم با او عكس بيندازند. نه اسبي و نه جمعي و نه فريادي، آن هم داخل مجتمع در مخيله‌ام نبود و من بي‌خبر بودم. عزيزانِ آزرده‌خاطر در مجتمع كوروش، اعم از مردم و كسبه محترم، اگر دلي لرزيد، اگر وحشتي ايجاد شد، بر ما ببخشيد و حلالمان كنيد.
از سويي ديگر مسئول روابط عمومي سازمان رسانه‌اي اوج در صفحه شخصي خود پيرامون حضور نمايشي چند كاراكتر داعشي در يك سينما واكنش نشان داد و نوشت: بخش‌هاي منتشر شده از نمايش تبليغاتي شب گذشته و نمايش ترس مردم از داعشي‌هاي نمادين فقط بخش تقطيع شده‌اي از نمايش در پرديس كوروش بوده است و فقط براساس يك شيطنت رسانه‌اي پخش شد. به گواه حاضرين در پرديس كوروش تمام مردم با آگاهي نسبت به اين نمايش واكنش‌هاي بعضاً طنز و جالبي داشتند. توجه به اين‌ نكته ضروري است كه هر اقدام رسانه‌اي و تبليغاتي هميشه مخالفاني دارد. اتفاقاً در بين تمام برنامه‌هاي تبليغاتي و رسانه‌اي كه شاهد بوده‌ام اقدام ديروز طرفدارِ حاضرِ غالبي داشت.
پرديس كوروش از چند ساعت قبل با اعلام از سوي راديو كوروش، مردم حاضر در پرديس را از اين نمايش باخبر كردند و مردم عزيز حاضر در پرديس نيز با استقبال از اين نمايش موبايل به دست منتظر آغاز اين نمايش شدند. همچنين انتظامات كوروش با دقت و حضور حداكثري در طول مسير از اتفاقات احتمالي مراقبت مي‌كرد.

نظر شما