شناسهٔ خبر: 25327280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همایش ملی آسیب شناسی اجتماعی به زودی در یاسوج

خبرگزاری صداوسیما

با هدف برنامه ریزی برای برگزاری نخستین همایش ملی آسیب شناسی اجتماعی درکهگیلویه وبویراحمد نشستی در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، عضو هیات علمی وجامعه شناس دانشگاههمایش ملی آسیب شناسی اجتماعی به زودی در یاسوج یاسوج درنشست سیاست گذاری اولین همایش ملی آسیب شناسی اجتماعی در دانشگاه یاسوج با اشاره به اینکه این همایش ملی۲۵ اردیبهشت سال جاری در۱۱محور در یاسوج برگزار می شود گفت:محورهای این همایش آسیب های اجتماعی کودکان، نوجوانان و جوانان،اعتیاد به مواد مخدر، خودکشی ،محیط زیست و نزاع دسته جمعی است.
بهشتی افزود:در حاشیه این همایش کارگاه های مختلفی هم در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی برگزار می شود.
حجت الاسلام میر محمدی مدیر کل امورفرهنگی و اجتماعی استانداری نیز در این نشست گفت:باتوجه به اهمیت موضوع، سازمان اجتماعی هم اکنون در وزارت کشور ایجاد شده که هدف آن کاهش آسیب های اجتماعی جامعه است ودانشگاه یاسوج برای برگزاری همایش کاهش آسیب های اجتماعی آن هم به صورت علمی ارزشمند و تاثیر گذار خواهد بود.
جمیاری مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی استان هم با اشاره به اینکه میزان بازگشت زندانیان به زندان در استان نسبت به سایر استانها کمتر است گفت:ماباید در زمینه کمک به خانواده ها وفرزندان آنها در جهت کاهش آسیب های اجتماعی تلاش کنیم.
در این نشست بر همکاری دستگاه های اجرایی مرتبط در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید شد.

نظر شما