شناسهٔ خبر: 25069305 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

ورود سامانه بارشی جدید به کشور/ پایان هفته بارانی

خبرگزاری شبستان: مدیر پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روزهای پنجشنبه و جمعه خبر داد و گفت: دمای هوا بین ۷ تا ۱۲ درجه در نیمه شمالی کشور افزایش خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

احد وظیفه، درباره وضعیت هوای مناطق مختلف کشور طی امروز چهارشنبه ( 29 فروردین) به خبرنگار اجتماعی شبستان گفت: فعالیت سامانه بارشی در نیمه شرقی، بخش هایی از مرکز، ارتفاعات البرز مرکزی و دامنه های زاگرس در غرب و شمال غرب کشور امروز سبب رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت می شود.

مدیر پیش بینی وهشدار سریع سازمان هواشناسی کشور افزود: شدت بارش باران در مناطقی از خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمان و جنوب یزد پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی خراسان رضوی و خراسان شمالی به صورت برف و باران پیش بینی می شود، خاطرنشان کرد: فردا سامانه بارشی در شرق و جنوب شرق کشور ادامه خواهد داشت و باعث رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد در این مناطق پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی جدید از اواخر روز پنجشنبه به کشور، افزود: روز جمعه نیز شاهد ورود سامانه بارشی دیگری از نوار غربی به کشور خواهیم بود.

وظیفه یادآور شد: از امروز تا روز جمعه، دمای هوا بین 7 تا 12 درجه در نیمه شمالی کشور افزایش خواهد داشت.

وی درباره وضعیت هوای تهران نیز اظهارداشت: آسمان تهران امروز کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود و دمای هوای تهران در این روز در گرم ترین زمان 16 درجه و در خنک ترین زمان 5 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

مدیر پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، آسمان پایتخت را در روز پنجشنبه صاف همراه با وزش باد پیش بینی کرد و گفت: روز جمعه، آسمان تهران نیمه ابری، در بعدازظهر ابری با احتمال بارش و وزش باد پیش بینی می شود. و با افزایش دمای 7 درجه ای در این روز مواجه خواهیم شد و دمای هوای تهران به 22 درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

نظر شما