شناسهٔ خبر: 24487122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بررسی مشکلات سرمایه گذاری ۱۰ طرح در استان+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

در نشست ستاد سرمایه گذاری و رسیدگی به شکایات سرمایه گذارن استان کهگیلویه و بویراحمد مشکلات ۱۰ طرح بررسی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار درنشست ستاد سرمایه گذاری و رسیدگی به شکایات سرمایه گزارن استان این نشست گفت: در این نشست مشکلات اجرایی ۱۰ طرح سرمایه گزاری در زمینه‌های کشاورزی، صنعتی و گردشگری بررسی شد.
گوهرگانی با بیان اینکه با تعامل دستگا‌های اجرایی مشکلات و موانع اداری ۸ طرح رفع شد افزود: در این نشست برخی ازسرمایه گذاران موانع قانونی اداری دستگاه‌های اجرایی از جمله منابع طبیعی، راهداری، دامپزشکی و جهاد کشاورزی را که حتی از ۱۰ سال پیش تاکنون مانع اجرای طرح شده را مطرح کردند که با تعامل سازنده دستگاه‌های مربوط این مشکلات بر طرف شد.
وی با بیان اینکه دولت ضمن استقبال از سرمایه گذاری سرمایه گذران در استان از این طرح‌ها نیز حمایت می‌کند گفت:با کمی تسهیل و ایجاد وحدت رویه بین دستگاه‌های اجرایی می‌توان از سردرگمی سرمایه گذران و موانع سرمایه گذاری در استان جلوگیری کرد.

mp4
<div id="video-display-embed-code_1976561" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2056713/1976561?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما