شناسهٔ خبر: 24477415 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سانحه هوایی تهران-یاسوج احساسات ملت ایران راجریحه دار کرد

یاسوج - ایرنا- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: سانحه دلخراش هواپیمای تهران-یاسوج که به جان باختن تعدادی از بهترین فرزندان و نخبگان شهرهای مختلف کشور منجر شد عواطف و احساسات ملت ایران را جریحه دارکرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، محسن رضایی روز شنبه در دیدار وسرکشی از خانواده های تعدادی از جانباختگان سانحه هوایی در یاسوج اظهار داشت: این سانحه دلخراش اگرچه برای کشورمان و خانواده های عزادار ، داغ بزرگ و سختی بود اما باید از چنین حوادثی درس عبرت گرفت و نقاط مثبت و ضعفمان در این حوزه ها را مورد ارزیابی ومحک قرار دهیم.
وی خواستار بسیج شدن تمامی ظرفیت های ملی و امدادی از سازمان های و نهادهای مختلف در کشور برای سامان دادن به وضعیت جانباختگان و یافتن پیکرهای باقی مانده در محل سقوط هواپیما شد.
رضایی یادآور شد: تلاش ها و احساس مسئولیت عوامل اجرایی و امدادی در طول بروز این سانحه دلخراش در هر 2منطقه در شهرستان سمیرم و منطقه کوه گل سی سخت در استان کهگیلویه وبویراحمد ستودنی بوده است.
وی ابراز داشت: هیچ مانعی نباید عزم راسخ متولیان امر را در جست و جو برای یافتن پیکرهای جان باختگان دچار خلل کند.
محسن رضایی که از صبح امروز علاوه بر حضور در منطقه کوه گل سی سخت و دیدار با عوامل و نیروهای امدادی و اجرایی ،در جریان روند جست وجوی پیکرجانباختگان این سانحه هوایی قرار گرفت با حضور در منزل برخی از خانواده های جان باخته از انان دلجویی کرد.
در ادامه عملیات جست وجوی پیکرهای جانباختگان و جعبه سیاه هواپیما ،سخنگوی سازمان هواپیمای کشوری ساعتی قبل از پیدا شدن برخی قسمت های فنی هواپیما خبر داد و گفت که مشخص نیست جعبه سیا در میان انها باشد یا نه .
در روزهای گذشته در چند مرحله قسمت‌هایی از پیکرهای جانباختگان سانحه هوایی تهران - یاسوج پیدا و برای احراز هویت به پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد منتقل شدند.
پرواز شماره 3704 هواپیمای آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح یکشنبه 29 بهمن، تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج ‌شد و در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم سقوط کرد و لاشه آن 48 ساعت پس از سقوط پیدا شد.
3016/6110/1662

انتهای پیام /*

نظر شما