شناسهٔ خبر: 24412607 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ادامه عملیات جست و جوی اجساد در پانزدهمین روز ازسانحه هوایی تهران _یاسوج/ جعبه سیاه هواپیما تحویل مراجع قضایی شد

مدیر کل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت : امروز هوای ارتفاعات دنا بسیار مساعد است و به همین خاطرامروز نیز عملیات صعود به این ارتفاعات برای جستجوی اجساد انجام می گیرد.

صاحب‌خبر -

عملیات جستجوی اجساد آغاز شد عملیات جست و جوی اجساد با مساعد شدن هوا در پانزدهمین روز از سانحه هوایی تهران _یاسوج همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛    مدیر کل بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: امروز هوای ارتفاعات دنا بسیار مساعد است و عملیات صعود به این ارتفاعات برای جست و جوی اجساد انجام می گیرد.
وفایی مقدم با بیان اینکه پنجمین محموله از اجساد و بقایای جان باختگان دیروز تحویل پزشکی قانونی استان شد گفت : چندین تیم از کوهنوردان حرفه ای هلال احمر و تکاواران ارتش دراین عملیات حضور دارند.
وی یادآور شد: تاکنون 5 محموله از بقایای اجساد جانباختگان سانحه هوایی پرواز تهران به یاسوج از طریق بالگرد به سی سخت منتقل شد.

احراز هویت ۱۳ نفر از جانباختگان سقوط هواپیمای ATR۷۲
۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۹:۰۳

احمد خسروی وفا رئیس کل دادگستری اصفهان اظهار کرد: با انجام مجدد عملیات امداد و نجات و کشف تعدادی از پیکرهای قربانیان سانحه هوایی تاکنون هویت ۱۳ تن از جانباختگان سقوط هواپیمای ATR۷۲  محرز شده و بازپرس ویژه رسیدگی کننده با صدور دستور قضایی، اقدامات لازم برای تحویل اجساد به خانواده‌ها انجام شده است.

پیدا شدن اسلحه کمری یکی از نیروهای امنیت پرواز هواپیمای ای. تی آر 72
۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۵۸

عزیز فیلی جانشین ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مقداری از وسائل جان باختگان از جمله مدارک شناسایی همچون کارت ملی، کیف و غیره در جست و جوی امدادگران کشف و تحویل دستگاه قضایی شده است.

وی افزود:  اسحله کمری یکی از نیروهای امنیت پرواز هواپیمای ای. تی آر 72 پیدا شده است که پس از صورت جلسه دستگاه قضایی، به نیروی انتظامی تحویل داده می شود.

بازخوانی جعبه سیاه "ای.تی.آر ۷۲" در اولین فرصت
۱۳۹۶/۱۲/۱۳ - ۱۷:۴۸

مدیرکل دفتر بررسی سوانح سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده بزودی و در کمترین زمان جعبه سیاه ای.تی.آر بازخوانی می شود.


فرمانده تیپ ۶۵ تکاوران ارتش گفت: هم اکنون امدادگران موفق به یافتن پیکرهای جدیدی از جانباختگان هواپیمای یاسوج شده‌اند و در تلاش برای انتقال این پیکرها به پایین ارتفاعات دنا هستیم.

مدیرکل پزشکی قانونی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 51 بافت انسانی مجزا به پزشکی قانونی استان تحویل داده شده که مشخصات هویتی این بقایا متعاقبا اعلام خواهد شد.

 فرماندار دنا گفت :جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج از ارتفاعات دنا به پایین منتقل شد و هم اکنون در محل فرمانداری دنا می باشد. 

 

آغاز عملیات جست و جوی اجساد در پانزدهمین روز ازسانحه هوایی تهران _یاسوج/ جعبه سیاه هواپیما تحویل مراجع قضایی شد

آغاز عملیات جست و جوی اجساد در پانزدهمین روز ازسانحه هوایی تهران _یاسوج/ جعبه سیاه هواپیما تحویل مراجع قضایی شد

 

آغاز عملیات جست و جوی اجساد در پانزدهمین روز ازسانحه هوایی تهران _یاسوج/ جعبه سیاه هواپیما تحویل مراجع قضایی شد

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: دیشب گروه های امداد و نجات در ارتفاعات دنا مستقربودند و صبح امروز کار را شروع کردند.

آغاز عملیات جست و جوی اجساد در پانزدهمین روز ازسانحه هوایی تهران _یاسوج

  

نظر شما