شناسهٔ خبر: 2440111 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

شهر آماده میزبانی از رییس جمهوری؛

آمدی گلستان، گلستان شد / کاروان تدبیر و امید به گرگان رسید

کاروان تدبیر و امید در حالی به گرگان می رسد که آخرین بار این شهر روز ۲۲ خرداد ۹۲(دو روز قبل از حماسه سیاسی) از دکتر حسن روحانی میزبانی کرده است.

صاحب‌خبر -

دهمین سفر استانی رییس جمهوری و هییت همراه صبح سه شنبه به استان گلستان کلید خواهد خورد و نگارستان ایران درحالی میزبان کاروان تدبیر و امید است که افتتاح پروژه راه‌آهن شرق خزر از مهمترین پروژه‌های این سفر محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا، در ادامه سفرهای دولت تدبیر و امید ایستگاه دهم به استان گلستان رسید.اقشار مختلف اعم از مردان، زنان، و جوانان آماده و مهیا برای میزبانی از کاروان تدبیر و امید هستند. مردم گلستان که همواره ارادت خود را در عرصه‌های مختلف انقلاب به اثبات رسانده اند، بار دیگر آماده اند با حضور در مراسم استقبال حمایت خود را از دولت تدبیر و امید اعلام کنند و امیدوارند با ورود کاروان تدبیر و امید مهم ترین مشکلات و مسائل این استان مرتفع شود.

فرودگاه بین المللی گرگان که به فاصله 10 کیلومتری از شهر واقع شده، مملو از تابلوها و بیلبوردهای تبلیغاتی است که به فاصله کمی برای استقبال از رییس جمهوری نصب شده و بر روی آنان جملاتی مانند «آمدی گلستان گلستان شد» و «به شهر گلستان نگارستان ایران خوش آمدی» به چشم می خورد.

در این سفر که بیشتر جنبه بین المللی دارد، پس از گذشت 2 سال راه آهن سه جانبه جمهوری اسلامی ایران، ترکمنستان و قزاقستان آماده بهره برداری بوده و قرار است مراسم افتتاح این خط آهن در اینچه برون با حضور روسای جمهوری ایران، ترکمنستان و قزاقستان برگزار شود.

در این سفر که تفاوت عمده با دیگر سفرهای هیات دولت دارد، 14 وزیر و معاون رییس جمهوری،دکتر روحانی را همراهی می کنند و وزیران، مشاوران و معاونان مسائل و نیازهای هر شهرستان را برای بررسی خواهند کرد.

ورود کاروان تدبیر و امید و افتتاح راه آهن ایران- ترکمنستان-قزاقستان سر منشا توسعه، و رشد و پیشرفت این استان خواهد بود.

شهر گرگان،مرکز استان گلستان آماده میزبانی از رییس جمهوری و رویداد بزرگ حمل و نقل کشور است.صبح سه شنبه کاروان تدبیر و امید میزبان شهری خواهد بود که آخرین بار روز ۲۲ خرداد ۹۲ با استقبالی باشکوه میزبان دکتر حسن روحانی بود.

نظر شما