شناسهٔ خبر: 24197512 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

طی نیمه اول اسفندماه؛

۲۲ شهید گمنام در استان مرکزی تشییع و خاکسپاری می شوند

اراک- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: طی نیمه اول اسفندماه سال جاری ۲۲ شهید گمنام در شهرستان های مختلف استان مرکزی تشییع و به خاک سپرده می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی مشایخی اظهار داشت: این شهدای گمنام در حد فاصل یکم اسفندماه، سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تا یازدهم اسفندماه، سالروز وفات حضرت ام البنین(س) در نقاط مختلف استان مرکزی تشییع و به خاک سپرده می شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی ادامه داد: ۱۴ نفر از این شهدای گمنام سه شنبه یکم اسفندماه در شهرهای زاویه از توابع شهرستان زرندیه، غرق آباد از توابع شهرستان ساوه، میلاجرد از توابع شهرستان کمیجان، جاورسیان از توابع شهرستان خنداب، آستانه و هندودر از توابع شهرستان شازند و حوزه علمیه جامعه المصطفی شهر آشتیان، به خاک سپرده می شوند.

وی بیان کرد: دو شهید گمنام نیز پنجشنبه سوم اسفندماه سال جاری در شهر رازقان از توابع بخش مرکزی شهرستان زرندیه، دو شهید گمنام روز جمعه چهارم اسفندماه در شهر توره از توابع شهرستان شازند، دو شهید گمنام روز پنجشنبه دهم اسفند در شهر خنجین از توابع شهرستان فراهان و دو شهید گمنام نیز روز یازدهم اسفند در تلخاب از توابع شهرستان فراهان به خاک سپرده می شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی خاطرنشان ساخت: مسئولان مربوطه نقاط مختلف استان مرکزی که میزبان شهدای گمنام هستند باید یک روز قبل از آیین تشییع و خاکسپاری به معراج الشهدای تهران مراجعه کرده و شهدای خود را تحویل بگیرند.

نظر شما