شناسهٔ خبر: 23641657 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اتحاد و همدلی ملت سدی محکم در برابر دشمنان+فیلم

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه یاسوج گفت: اتحاد و همدلی ملت ایران بزرگترین سد در برابر دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نمازجمعه اتحاد و همدلی ملت ایران سدی محکم در برابر دشمنان با اشاره به سانحه کشتی نفتکش سانچی در ۱۶ دی ماه گفت: برخی در تلاش بودند تا با گزافه گویی‌های خود به ایران اسلامی ضربه بزنند، اما باید بدانند ملت ایران همچنان شعار مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را فراموش نخواهند کرد و اکنون که انقلاب ما به بلوغ چهل ساله رسیده است انسجام و تلاش برای حفظ این نظام مقدس و مردمی ادامه دارد.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی افزود: مسئولان ایران اسلامی، کره جنوبی و ژاپن برای نجات جان این عزیزان تلاش‌های زیادی کردند، ولی متاسفانه نتوانستند آنها را نجات دهند و سرانجام اندوه بسیاری بر دل‌های ملت ایران نشست و موجب شد این ۳۲ شهید راه خدمت به فیض شهادت نایل آیند.
وی همچنین به مناسبت‌هایی از جمله ۲۹ دی روز هوای پاک اشاره کرد و یادآور شد: هوای پاک نشات گرفته از انسان‌های پاک است، ولی متاسفانه بشر با بی احتیاطی با جنگل‌ها و طبیعت برخورد می‌کند و این برخورد نامطلوب زمینه‌ی نابودی هوای پاک را به وجود می‌آورد.
امام جمعه شهر یاسوج گفت: در سال ۲۰۰۸ میلادی مردم مظلوم غزه توانستند در نبردی ۲۲ روزه پوشالی بودن رژیم غاصب صهیونیستی را به دنیا اثبات کرده و ضربات مهلکی به آن‌ها وارد کنند.
امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه امیدوارهستیم تمام مسلمانان جهان بااتحاد وبیداری خود ریشه‌ی رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را نابود کنند افزود: رهبر معظم انقلاب در سیزدهمین اجلاس کشور‌های اسلامی در تهران نکات مهمی را یادآور شدند که می‌توان به مسئله‌ی فلسطین و مقابله به استعمارگرانی همچون اسرئیل، آل سعود و آمریکای جنایتکار اشاره کرد.
وی گفت:رهبر معظم انقلاب بر شناسایی هرچه بیشتر آل سعود که از یک سو خود را خادم حرم امن الهی میدانند و از طرفی برای نابودی مسلمانان تلاش می‌کنند تاکید کردند و فرمودند"ملت ما همیشه باید بیدار و با بصیرت باشند".

mp4
<div id="video-display-embed-code_1806328" ><script type="text/JavaScript" src="http://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/1999104/1806328?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما