شناسهٔ خبر: 23635606 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

کمالوند: تمام تمرکزمان را روي جام حذفي گذاشته‌ايم/ فرقي نمي‌کند در ليگ ششم شويم يا هفتم

سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: ما اکنون تمام تمرکزمان را روي جام حذفي گذاشته‌ايم.

صاحب‌خبر -

 فراز کمالوند پس از شکست تيمش مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: اول به تيم ذوب‌آهن تبريک مي‌گويم. اين تيم آماده‌ترين تيم نيم فصل دوم است. با اين حال در نيمه اول يک موقعيت گلزني هم به حريف نداديم. در نيمه دوم يک لحظه شادکام از زمين خارج شد و ما ده نفره شديم. به همين دليل گل اول را دريافت کرديم. در ادامه براي جبران گل خورده تلاش کرديم که در ضد حمله گل دوم را هم خورديم.

وي ادامه داد: در نيم فصل نخست هم پس از بازي با پارس جنوبي دچار اُفت شديم. الان هم به همين وضعيت دچار شده‌ايم. ما اکنون تمام تمرکزمان را روي جام حذفي گذاشته‌ايم. ما از تاريخ 5 تا 18 بهمن‌ چهار بازي سنگين را پيش رو داريم. ما هيچ چاره‌اي جز تقسيم انرژي بازيکنان‌مان نداريم. به نظرم ما در پايان ليگ رتبه تک‌رقمي خواهيم داشت و خيلي فرق نمي‌کند ششم شويم يا هفتم. الان مهم جام حذفي است و ما هم انرژي‌مان را براي اين مسابقات ذخيره مي‌کنيم.

سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان در خاتمه تصريح کرد: همانطور که گفتم رتبه ما در جدول فرقي نمي‌کند. به نظرم ما از ليگ برتر نمي‌توانيم سهميه ليگ قهرمانان آسيا را کسب کنيم. بايد واقع‌گرا باشيم، ما توان جنگيدن در دو جام را نداريم. قبول دارم من ريسک مي‌کنم اگر خداي ناکرده مقابل استقلال نتيجه نگيريم پس از آن تمام توان‌مان را روي ليگ خواهيم گذاشت، اما الان عقل حکم مي‌کند تمام تمرکزمان را روي مسابقات جام حذفي و بازي با استقلال بگذاريم.

نظر شما